oud boek vinden
donderdag 3 november 2016 om 11:36
Hoi allemaal,
Ik moet voor school 14 boeken lezen uit verschillende eeuwen.
De eerste die ik moet lezen is uit de middeleeuwen. Het is een boek die in oud Nederlands is geschreven en ik moet er een moderne vertaling van lezen.
Maar ik kan hem nergens online vinden. Behalve boekverslagen, samenvattingen en je kan hem huren bij de bieb online maar ben geen lid.
Ik probeer hem eerst online te vinden want de bieb is tegenwoordig vrij prijzig. Heb al contact gehad met school maar die zegt probeer het bij de bieb
Weet iemand waar ik 1 van deze boeken gratis of goedkoop kan vinden?
karel ende elegast
lanceloet en het hert met de witte voet
esmoreit
gloriant
lanseloet van Denemarken
of
beatrijs
mariken van nieumeghen
jan van beverley
elckerlyc
Alvast bedankt.
Ik moet voor school 14 boeken lezen uit verschillende eeuwen.
De eerste die ik moet lezen is uit de middeleeuwen. Het is een boek die in oud Nederlands is geschreven en ik moet er een moderne vertaling van lezen.
Maar ik kan hem nergens online vinden. Behalve boekverslagen, samenvattingen en je kan hem huren bij de bieb online maar ben geen lid.
Ik probeer hem eerst online te vinden want de bieb is tegenwoordig vrij prijzig. Heb al contact gehad met school maar die zegt probeer het bij de bieb
Weet iemand waar ik 1 van deze boeken gratis of goedkoop kan vinden?
karel ende elegast
lanceloet en het hert met de witte voet
esmoreit
gloriant
lanseloet van Denemarken
of
beatrijs
mariken van nieumeghen
jan van beverley
elckerlyc
Alvast bedankt.
donderdag 3 november 2016 om 20:24
donderdag 3 november 2016 om 20:26
quote:lautjje16 schreef op 03 november 2016 @ 11:47:
ik moet de moderne versie lezen.
onze bieb kost 60 per jaar. maar ik lees verder nooit dus dat betekend die ik 60 euro betaal alleen voor die 14 boeken
€4,28 per boek.
Kopen is duurder. En ik denk dat het daar wel op neerkomt, want wie heeft nou net de moderne versie in huis van de boeken uit je lijst?
Deel de kosten met een klasgenoot zonder bibliotheekabonnement.
€2,14 per boek.
Deel de kosten met 3 andere klasgenoten zonder bibliotheekabonnement.
€1,07 per boek. Dat is nog geen €15.
Je kunt de boeken reserveren vooraf, of tijdens het lenen verlengen zodat jullie allemaal de boeken in een maand gelezen hebben.
ik moet de moderne versie lezen.
onze bieb kost 60 per jaar. maar ik lees verder nooit dus dat betekend die ik 60 euro betaal alleen voor die 14 boeken
€4,28 per boek.
Kopen is duurder. En ik denk dat het daar wel op neerkomt, want wie heeft nou net de moderne versie in huis van de boeken uit je lijst?
Deel de kosten met een klasgenoot zonder bibliotheekabonnement.
€2,14 per boek.
Deel de kosten met 3 andere klasgenoten zonder bibliotheekabonnement.
€1,07 per boek. Dat is nog geen €15.
Je kunt de boeken reserveren vooraf, of tijdens het lenen verlengen zodat jullie allemaal de boeken in een maand gelezen hebben.
Can you remember who you were, before the world told you who you should be?