pedicure gezocht!
donderdag 20 februari 2014 om 22:57
Ik ben een opstartende pedicure.
Lange tijd geleden heb ik mijn diploma gedaan maar heb toen een andere richting gekozen.
Nu besloten het pedicure op te pakken en voor ,ikzelf te beginnen. Ik heb gezocht naar een stageadres maar dat is niet gelukt.
Hierdoor beslissing genomen het anders aan te pakken.
Doe nu veel zelfstudie en you tube heeft ook interessante filmpjes.
Al met al gaat het erg goed.
Soms mis ik wel een vraagbaak.
Mijn vraag ik dan ook.
Zijn het pedicures die mij willen helpen als ik vragen heb? Dit kan gewoon via de mail of telefonisch.
Ik hoor graag van je.
Lange tijd geleden heb ik mijn diploma gedaan maar heb toen een andere richting gekozen.
Nu besloten het pedicure op te pakken en voor ,ikzelf te beginnen. Ik heb gezocht naar een stageadres maar dat is niet gelukt.
Mijn vraag ik dan ook.
Zijn het pedicures die mij willen helpen als ik vragen heb? Dit kan gewoon via de mail of telefonisch.
Ik hoor graag van je.
donderdag 20 februari 2014 om 23:34
Ik ga naar een professional van wie ik op aan kan en die stagiaires begeleidt voor hun pedicure-opleiding.
TO klinkt als een huisvrouw die wat wil bijverdienen met nagels lakken.
Een goede vakman/vakvrouw investeert in opleiding en materiaal.
Een cursus Nederlands zou ook niet verkeerd zijn, je schrijft kromme zinnen, ik moet echt twee keer lezen om te weten wat er staat.
TO klinkt als een huisvrouw die wat wil bijverdienen met nagels lakken.
Een goede vakman/vakvrouw investeert in opleiding en materiaal.
Een cursus Nederlands zou ook niet verkeerd zijn, je schrijft kromme zinnen, ik moet echt twee keer lezen om te weten wat er staat.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
donderdag 20 februari 2014 om 23:37
quote:miXXed schreef op 20 februari 2014 @ 22:57:
Mijn vraag ik dan ook.
Ik hoor graag van je.
Ik zou eens beginnen met een opfriscursus als het al zo lang geleden is dat je je diploma behaald hebt.
Daarnaast vind ik het raar om per mail of telefoon om advies te vragen. Ik zou liever bij iemand in de stoel zitten die het echt uit de praktijk geleerd heeft en niet via Youtube filmpjes of per telefoon van een andere pedicure.
Mijn vraag ik dan ook.
Ik hoor graag van je.
Ik zou eens beginnen met een opfriscursus als het al zo lang geleden is dat je je diploma behaald hebt.
Daarnaast vind ik het raar om per mail of telefoon om advies te vragen. Ik zou liever bij iemand in de stoel zitten die het echt uit de praktijk geleerd heeft en niet via Youtube filmpjes of per telefoon van een andere pedicure.
vrijdag 21 februari 2014 om 00:37
Ik zal maar even duidelijk maken dat waar ik precies mee bezig niet allemaal heb opgeschreven. Ik snap deze reacties..ik ben allang begonnen met ervaring op doen. Informatie ingewonnen bedrijfsplan schrijven. Heb zelfs al vaste mensen..maar hallo ik ben wel gediplomeerd en diploma is gewoon geldig. Ben al bij vervolgopleiding geweest en die zeiden dat hoe ik het aanpakte juist oké was.
Ik kan mij gewoon inschrijven bij de brancheorganisatie en praktijk starten. Het enige wat ik nog mis is ervaring en zelfs dat gaat enorm goed.
Ik heb 3 jaar lang op school gezeten.. En met zelfstudie en praktijk filmpjes kom je zeker een heel end.
Maar het beginnen van een praktijk is wel wat meer dan alleen voeten behandelen. Ik wil graag iemand die mij tips en advies kan geven.
Ik kan mij gewoon inschrijven bij de brancheorganisatie en praktijk starten. Het enige wat ik nog mis is ervaring en zelfs dat gaat enorm goed.
Ik heb 3 jaar lang op school gezeten.. En met zelfstudie en praktijk filmpjes kom je zeker een heel end.
Maar het beginnen van een praktijk is wel wat meer dan alleen voeten behandelen. Ik wil graag iemand die mij tips en advies kan geven.
vrijdag 21 februari 2014 om 00:46
Ik heb ook nog informatie ingewonnen voor opfriscurssen of praktijk lessen die ik eventueel zou kunnen volgen maar dat was niet mogelijk.
Ik ben hier al een paar maanden mee bezig juist. Ik wil juist als ik officieel start dat alles goed geregeld is, dat alles duidelijk is.
Want 1 ding is zeker.. Dit gaat het wel worden!
Ik ben hier al een paar maanden mee bezig juist. Ik wil juist als ik officieel start dat alles goed geregeld is, dat alles duidelijk is.
Want 1 ding is zeker.. Dit gaat het wel worden!
vrijdag 21 februari 2014 om 06:12
En je google is ook stuk
http://www.pediroda.nl/nascholingcursussen.html
En zo zijn er vast veel meer.
Ik zou in ieder geval niet voor een pedicure kiezen die YouTube filmpjes gebruikt om kennis op te frissen ipv nascholing bij een officiële instantie.
http://www.pediroda.nl/nascholingcursussen.html
En zo zijn er vast veel meer.
Ik zou in ieder geval niet voor een pedicure kiezen die YouTube filmpjes gebruikt om kennis op te frissen ipv nascholing bij een officiële instantie.
vrijdag 21 februari 2014 om 07:02
Ik snap je wel hoor, in de praktijk kom je gewoon dingen tegen die je op school niet of weinig hebt gehad. Je wilt gewoon een soort achterwacht. Ik denk niet dat het viva forum een geschikte plek is om zo iemand te vinden. Abonneer je op het pedicuretijdschrift (ben even de naam kwijt) daar staan veel tips en trucs in. Ook kan je daar een gerichter oproepje plaatsen. En wordt lid van provoet. Succes
vrijdag 21 februari 2014 om 07:23
Tja, ik heb ook gewoon 'n vrouwtje uit de buurt als pedicure. Zij komt bij de mensen thuis met haar koffertje apparatuur/materiaal. Wat voor diploma ze er voor heeft geen idee. Ze levert wel evengoed werk als bij 'n professioneel bedrijf waar ik meer dan het dubbele voor 'n beurt betaalde. Dus schrijf je niet officieel in, want dan moet je meer vragen dan zo'n beurt eigenlijk waard is. Bouw via mond tot mond reclame een klantenkring op en ga naar de mensen thuis.