Werk & Studie alle pijlers

Per direct ontslag

10-09-2018 15:50 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik werk als BBL verzorgende IG. Ik ben van plan ontslag te nemen. Kan dit per direct?
Er staat in mijn contract dat ik één maand moet uitwerken. Ik heb nog twee weken aan vakantiedagen staan.

Weet iemand dit?

Danku
Alle reacties Link kopieren
Ik werk ook als BBL-er VIG in een verpleeghuis. Ik ben ook van m'n stoel gevallen van de werksfeer. Het gaat er vaak zeer kinderachtig aan toe. Enorm veel geroddel en gekonkel, als 'men je niet moet' wordt je bijvoorbeeld niet geholpen als je in tijdnood komt, gaan je collega's vast lekker koffie drinken.... Ik zie het gebeuren om me heen. De sfeer is heel slecht (en de zorg voor die kwetsbare bewoners helaas vaak ook).
Ik leer nu me aardig staande te houden en een zeker egoïsme te ontwikkelen. Ik neem het namelijk ook mee naar huis allemaal.
Gelukkig is het voor mij een 1-jarig traject. Dus dat zing ik uit. Daarna kan ik werkelijk overal zo aan de slag dus zoek ik lekker door naar een werkplek waar ik wel op m'n plek zal zijn. Hèel veel succes TO! Regel het goed voor jezelf! En die laatste weekjes zorg je gewoon goed voor je cliënten ga je gezellig bij hen zitten als je pauze neemt. Laat maar lekker in de stront zakken. Ze pesten je weg, dan kunnen ze zelf fijn gaan lijden onder hun zelf veroorzaakte personeelstekort....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven