Werk & Studie alle pijlers

Pré-vakantiestresse

02-07-2009 19:41 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

wil ff wat kwijt....over een aantal weken heb ik vakantie en dan begint het nu al te kriebelen (in negatieve zin dan wel helaas). ik heb een solistische functie als managementass. Ik ben bang dat mijn baas tijdens mijn vakantie stukken niet kan terugvinden in het archief, er dingen mislopen etc. etc. en dat ik als ik terug kom de volle laag krijg!! nu ik dit type realiseer ik me hoe "stom" dit in feite overkomt maar toch zit ik nu al met een vervelend gevoel. Vreemd of is dit voor andere leden enigszins herkenbaar?

Groeten chantalle
Nee, totaal niet herkenbaar.

Jeetje, waarom zou jij 'de volle laag' krijgen als er iets misloopt tijdens jouw aanwezigheid?? Geeft mijn inziens alleen maar meer jouw waarde voor het bedrijf aan.

Ook al denk je van niet: niemand is onmisbaar en het zal allemaal best loslopen.
Het is heel herkenbaar en je bent niet de enige die er last van heeft, vele mensen hebben dat met jou. Gewoon rustig blijven, alles zo goed mogelijk afronden en dan op vakantie gaan. Als er dan toch nog iets mis gaat, dan heb jij er in elk geval alles aan gedaan om dat te voorkomen en kan jou niets verweten worden.
Een goede vakantieoverdracht schrijven, een mapje met informatie waar de belangrijkste informatie te vinden is, etc.
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven