Werk & Studie alle pijlers

Problemen met compagnon

28-05-2012 19:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
*sorry voor het weghalen, maar te gevoelige info om te laten staan. Dank voor de adviezen!*
anoniem_152704 wijzigde dit bericht op 28-05-2012 21:44
Reden: Te gevoelige info
% gewijzigd
En dan nog iets, wat is nou het allerergste wat er kan gebeuren?

Dat vroeg ik me ook al af. Ik neem aan dat hij niet gaat slaan.
Jullie hebben gelijk!
Wat Vosje zegt is ook heel nuttig.

Maar eh, als je dit laat verwijderen; open dan nog even een nieuw topic waarin wij je nog een schop kunnen geven en jij kan melden dat je het deze week hebt gedaan? :)

(Seriously)

Ik vroeg het me af, omdat je klinkt als iemand die niet graag de touwtjes uit handen geeft. Uiteindelijk zou je compagnon kunnen gaan denken dattie toch niets goed kan doen. Als je dan met een slechtnieuwsgesprek aankomt, zal hij wrs niet vriendelijk reageren. Als in: ik heb de kans niet gekregen om zelf dingen te doen, want jij trok me altijd alles uit handen. En alleen jij weet of hij dan een punt heeft.

Dus áls je het nog niet duidelijk gecommuniceerd hebt, wees daar dan even op bedacht. En verder :hug: succes!
*
Doei meid, succes, hoor.

Geef hem van Jet. :)
Bangmaakverhaalgaatnietgebeuren
You guys are the best!
Succes!
*
nettel schreef op 28 mei 2012 @ 21:23:

Bangmaakverhaalgaatnietgebeuren
Haha te laat ;-)
je hebt een mannelijke compagnon he, mannen moet je het heel duidelijk vertellen (mannentaal), dus ja, dat slechtnieuwsgesprek aangaan.

maar als je zo doorgaat... weetjezeker dat je je over een maand nog loopt te ergeren...

succes!

ps ga jij gerust
Icewacht, veel succes...

Ik sta morgen voor exact dezelfde situatie, want ik ga ook mijn compagnon vertellen dat ik wil stoppen. Ik zie er net als jij enorm tegen op en heb elk scenario al uitgedacht.

Bij mij spelen dezelfde issues (ik kan jou verhalen niet lezen maar dat maak ik op uit de reacties) en vind het vooral moeilijk om te zeggen dat ik vind dat haar prioriteiten voor mijn gevoel niet bij de zaak liggen, en haar betrokkenheid, inzet en inbreng ver onder de maat vindt.

Ik loop me ook al maanden (eigenlijk al jaren...) druk te maken over haar functioneren, en kan er niet meer mee verder. Ons bedrijf loopt heel erg goed en we hebben nog veel opdrachten staan voor dit jaar. Mijn ideale plaatje zou zijn om haar uit te kopen en alleen verder te gaan, maar ik weet niet of zij dat zo ziet. Toch heb ik besloten dat wat er ook gebeurt (en idd wat is nou het ergste...) ik wil niet meer met haar verder, en bij die stap laat ik het morgen even. Wat er daarna gebeurt, komt daarna...

Veel succes, ik begrijp echt dat heel erg lastig.
hopelijk heeft annemariedejong morgen niet de afspraak met icewatch. haha :)
nee hoor chocolol, dat zou wel heel makkelijk zijn dan...zijn we het iig met elkaar eens ;-)

Annemariedejong, hoe is het gegaan??
Hallo,

Aangezien er niets gedaan is met mijn verzoek dit topic weg te halen, kan ik net zo goed hier een update doen voor de geinteresseerden. De mensen die me hier een schop onder mn kont hebben gegeven ben ik erg dankbaar.

Uiteindelijk heb ik gisteren een gesprek gehad met hem. We gaan uit elkaar en wow, wat een opluchting. Ik heb me, zoals jullie me al probeerden in te laten zien, gek lopen maken om tja, euh, niets. Het werd klakkeloos ontvangen en ja, hij zei wel (zoals jullie ook verwachtten) dat de kans om het naar iets positiefs te buigen wat te kort is geweest, maar begreep mijn kant wel. We laten elkaar nu heel even met rust, terwijl ik verder ga met mn klanten, hij legt de werkzaamheden neer, en volgende week pakken we de scheiding door.

Mag ik jullie nogmaals hartelijk danken, ik ben blij.
Fijn dat het toch zo opgelost is.
Goed zeg! Succes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mooi zo!
Fijn dat het zo goed is afgelopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven