Werk & Studie alle pijlers

Problemen met de LOI, wat te doen?

29-03-2010 12:01 5 berichten
Enkele maanden geleden ben ik begonnen met een opleiding op MBO niveau bij de LOI. Voordat ik begon heb ik telefonisch contact gehad met de LOI om helemaal zeker te zijn dat ik deze opleiding versneld zou kunnen doen. De meneer aan de telefoon vertelde me dat dit geen enkel probleem zou zijn en dat ik telefonisch of via de website aan kon geven wanneer ik aan nieuwe lesstof toe was. Deze zou dan binnen enkele dagen thuisgestuurd worden. Afgaand op deze belofte heb ik me ingeschreven, maar nu blijkt dat dat de lesstof nog gemaakt moet worden! De opleiding is namelijk competentiegericht geworden, hoewel op de website van de LOI staat dat de opleiding per 1 januari al competentiegericht is.

Na enkele telefoontjes/mailcontact met de LOI ben ik eigenlijk nog niets wijzer geworden. Ik wacht al zo'n zes weken op mijn volgende lespakket. Volgens de klantenservice kon het zelfs tot juni duren voor het volgende pakket beschikbaar is! Hierover is helemaal NIETS te vinden op de website o.i.d.

Nu is mijn vraag: Wat zijn mijn rechten? Kan ik eventueel mijn geld terug eisen en stoppen met de opleiding? (wat ik eigenlijk niet wil, want ik wil gewoon wat me toegezegd is).

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Je zou even kunnen bellen of mailen met het juridisch loket. Zij geven gratis juridisch advies (www.juridischloket.nl)
Dat is een goede tip, dank je wel!
Goh herkenbaar... maar dan hbo bij een andere organisatie...
Of stel je vraag even op rechtenforum.nl onder civiel. je krijgt er snel en deskundig antwoord.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven