Werk & Studie alle pijlers

Psychologische hardcore boeken over gaslighting/narcisme? (G

30-09-2019 15:54 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-10-2019 14:17
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat boek waar naar wordt verwezen staat wel voor psuedo wetenschappelijke priet praat over oersoep en andere onzin. Een persoonlijkheidsstoornis is deels ook hoe je gemaakt bent al vanaf het begin van je leven. Wanneer je daar hard-core informatie over wil dan kun je die zoeken in de hoek van de psychiatrische wetenschappelijke onderzoeken.

Opmerkingen zoals ik neem aan dat er een trauma aan ten grondslag ligt zijn slechts je eigen aannames.

Vaak is het zo dat mensen die langdurig in een relatie met een narcist blijven zelf ook een psychische kwetsbaarheid hebben waardoor zij zich aangetrokken blijven voelen tot dit type personen. Stel jezelf de vraag of je jezelf wil leren kennen en helen of de ander. En waar heb je de meeste invloed op?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zazamaenade schreef:
18-10-2019 14:20
Je hebt je OP van dit topic gewist nu je nieuwe topic van vandaag is verwijderd.

Ga naar een therapeut en laat je helpen in het verwerken van je verleden, en betrek er geen mensen in op oneigenlijke gronden.
Sterkte.
Wat bedoel je?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
18-10-2019 14:37
Wat bedoel je?
Loepen (heb ik ook pas na het andere topic van vandaag gedaan).
zazamaenade wijzigde dit bericht op 18-10-2019 14:40
22.76% gewijzigd
nounou
Zazamaenade schreef:
18-10-2019 14:39
Loepen.
Ik denk gewist?
Suðri schreef:
30-09-2019 16:40
Geen idee, ik weet niet wat gaslighting is. Ik dacht gewoon ineens niets meer laten horen tijdens het daten.
Nee dat is ghosten dacht ik.
Lucifer2018 schreef:
18-10-2019 15:30
Nee dat is ghosten dacht ik.
Lees even verder :hihi:
Oud topic al.
Suðri schreef:
18-10-2019 15:31
Lees even verder :hihi:
Oud topic al.
Dit is weer zo'n drama ding van die rare die net mensen wilde interviewen toch?
Alle reacties Link kopieren
Ze vroeg om persoonlijk contact om in het echt interview te houden met mensen die te maken hebben gehad met dit phenomeen. Kortom een oproep tot een onderzoek. Zie huisregels. Doel was niet omschreven, hoe zij privacy en veiligheid bewaakt niet omschreven en daarnaast studeert zij niet voor psychiater maar iets uitvoerends in de kunst. Toevallig net een vervelende ervaring achter de rug met een date die van twee walletjes eet....dan maak je je persoonlijke probleempje groot hoor!!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven