Reizen met EF
vrijdag 6 oktober 2017 om 17:16
Ik zit nu in m'n examenjaar en wil hierna een jaar in het buitenland gaan studeren. Dit wil ik via EF doen, maar ik zit eigenlijk nog te twijfelen of het geld het wel waard gaat zijn. Dus heeft iemand ervaringen met EF die die met me wil delen?
Ook twijfel ik nog tussen 2 bestemmingen. Brighton en Eastbourne. Zitten hier grote verschillen in en wat zou het leukste/handigste zijn voor een student qua bereikbaarheid en hoe duur alles is.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ook twijfel ik nog tussen 2 bestemmingen. Brighton en Eastbourne. Zitten hier grote verschillen in en wat zou het leukste/handigste zijn voor een student qua bereikbaarheid en hoe duur alles is.
Alvast bedankt voor de reacties!
zondag 2 september 2018 om 22:33
als jij of je ouders 25.000 euro hebben rondslingeren.. doen.. maar ik vind het persoonlijk erg duur. Mijn dochter zou het iig van mij niet kado krijgen.. Een 2-weekse talencursus op niveau vind ik dan weer wel nuttig maar dan zeker niet met EF..
En wil je tussenjaar? Ga dan gewoon een mooie rondreis maken.. leuker en goedkoper
En wil je tussenjaar? Ga dan gewoon een mooie rondreis maken.. leuker en goedkoper