Salaris in december
dinsdag 28 december 2010 om 18:27
Hallo mede forummers,
Het is nu 28 december en ik heb mijn salaris van deze maand nog niet mogen ontvangen. Eigenlijk vind ik het schandalig dat het niet voor de kerst is overgemaakt (zoals ik gewend ben, ook bij deze baas). Ik weet dat een baas niet verplicht is om het salaris over te maken. Maar ik vind het wel zo netjes om rekening te houden met deze dure maand. Wat vinden jullie?
Het is nu 28 december en ik heb mijn salaris van deze maand nog niet mogen ontvangen. Eigenlijk vind ik het schandalig dat het niet voor de kerst is overgemaakt (zoals ik gewend ben, ook bij deze baas). Ik weet dat een baas niet verplicht is om het salaris over te maken. Maar ik vind het wel zo netjes om rekening te houden met deze dure maand. Wat vinden jullie?
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
dinsdag 28 december 2010 om 19:40
dinsdag 28 december 2010 om 19:44
quote:yellowlove schreef op 28 december 2010 @ 19:05:
Ik krijg het altijd pas de volgende maand hoor? Dus december krijg ik pas half januari?
Ik krijg mijn ORT van december in Januari , maar mijn salaris van december krijg ik keurig eind december (meestal rond de 24e a 25e )
Enige waar het later of eerder kan is bij mensen die geen maandsalaris krijgen maar een 4 wekelijks salaris.. Is dit bij jou zo Yello ?
Ik krijg het altijd pas de volgende maand hoor? Dus december krijg ik pas half januari?
Ik krijg mijn ORT van december in Januari , maar mijn salaris van december krijg ik keurig eind december (meestal rond de 24e a 25e )
Enige waar het later of eerder kan is bij mensen die geen maandsalaris krijgen maar een 4 wekelijks salaris.. Is dit bij jou zo Yello ?
dinsdag 28 december 2010 om 19:47
Ik krijg mijn salaris iedere maand op de 24ste.
In december altijd een week eerder, de 17e was het nu binnen.
Dan willen ze je tegemoet komen ivm de feestdagen. Ik vind het verschrikkelijk dom, omdat het dan ontzettend lang duurt tot het salaris van januari. Ja, ik ben een zeikmiep en ik stort dan mijn salaris nog even een week naar mijn spaarrekening en dan de 24ste weer terug, maar ik weet van collega's dat ze rond de kerst alles er al doorheen hebben gegooid...... en dan moet je dus nog 4 weken...
Maar ja, dat is de verantwoording van de mens zelf niet van de baas..
Wanneer krijg jij normaliter je salaris?
In december altijd een week eerder, de 17e was het nu binnen.
Dan willen ze je tegemoet komen ivm de feestdagen. Ik vind het verschrikkelijk dom, omdat het dan ontzettend lang duurt tot het salaris van januari. Ja, ik ben een zeikmiep en ik stort dan mijn salaris nog even een week naar mijn spaarrekening en dan de 24ste weer terug, maar ik weet van collega's dat ze rond de kerst alles er al doorheen hebben gegooid...... en dan moet je dus nog 4 weken...
Maar ja, dat is de verantwoording van de mens zelf niet van de baas..
Wanneer krijg jij normaliter je salaris?
DTEEZ!
dinsdag 28 december 2010 om 19:49
Nee, ik krijg een maandsalaris Zespri? Bij ons krijgt iedereen het op die manier uitbetaald? Nu ik erover nadenk, kreeg ik bij mijn vorige baan ooit pas eind januari uitbetaald over december. Dat is toen op een gegeven moment veranderd, omdat het niet meer scheen te mogen, en toen kregen we rond de 10e het salaris van die maand ervoor..Mag dit niet dan?
dinsdag 28 december 2010 om 20:01
dinsdag 28 december 2010 om 20:24
dinsdag 28 december 2010 om 20:56
Ik krijg mijn salaris altijd tussen de 24 en de 28ste maar deze maand heb ik nog niets gekregen. Ik moet maar afwachten of ik het wel deze maand nog krijg. Mijn baas mag mijn geld tot en met 3 werkdagen na de 1e van de maand storten wil hij correct handelen. Maar ik heb dan ook geouwehoer met m'n baas dus ik wacht het allemaal even af.
dinsdag 28 december 2010 om 21:05
quote:Lucifer1983 schreef op 28 december 2010 @ 20:17:
Ja je krijgt je salaris met terugwerkende kracht.
Ik krijg het meestal rond de 30 ste. Tja, vervelend voor je. Kun je niet tijdelijk eventueel spaargeld gebruiken?
Dat is meestal niet zo hoor!
In 90% van de gevallen krijg je je salaris over december eind december.
TO, In je arbeidsovereenkomst staat over het algemeen aangegeven voor welke datum het salaris wordt over gemaakt op je rekening. Als het daar nog binnen is heb je geen recht tot klagen. Als je al niet een paar dagen kunt overbruggen....
Ja je krijgt je salaris met terugwerkende kracht.
Ik krijg het meestal rond de 30 ste. Tja, vervelend voor je. Kun je niet tijdelijk eventueel spaargeld gebruiken?
Dat is meestal niet zo hoor!
In 90% van de gevallen krijg je je salaris over december eind december.
TO, In je arbeidsovereenkomst staat over het algemeen aangegeven voor welke datum het salaris wordt over gemaakt op je rekening. Als het daar nog binnen is heb je geen recht tot klagen. Als je al niet een paar dagen kunt overbruggen....