Werk & Studie alle pijlers

salaris kdv 1742,- hoeveel blijft er dan netto over?

31-08-2010 09:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik wil weg bij mijn huidige werkgever (zorg, werk met dementen) en ben mijn opties aan het bekijken. Nu vraag ik mij af hoeveel er netto over blijft van het loon 1742,-... of wat hou jij netto over in deze sector en hoeveel ervaring heb je? uit de loonwijzer komt 1320,- maar dat betwijfel ik.. van ee vriendin hoorde ik dat zij met fulltime werken 1100,- over hield.

Ik verdien nu netto 1400,- (schaal 35 cao vvt) maar ik krijg natuurlijk onregelmatigheidstoeslag. (inclusief).
Minimumloon: 1416,00

Berekening Bruto-netto ZVW/LH Loon SV

Salaris 1742,00 1742,00 1742,00

Loon SV 1742,00

Premieloon Zvw 1742,00

Verg. Zvw inkomensafh. 7,05% 122,81 122,81

Loon LH 1864,81

Loonheffing 362,66-

Zvw inkomensafh. 7,05% 122,81-

NETTO/TOTAAL 1379,34

Berekeningsgegevens

Inkomensafh. arbeidskorting: 124,08
Livetti, een bruto netto berekening kan alleen de salarisadministratie je geven. Omdat die afhankelijk is van zowel jouw fiscale situatie, het aantal uren en de fiscale omstandigheden van werkgever. Alleen al omdat je nu ort krijgt en op het kdv niet meer, ben je zo appels en peren aan het vergelijken, trouwens.
Tia ik snap dat dat de enige manier is om het juiste bedrag te achterhalen, maar ik ben nog niet begonnen met solliciteren dus is het nog niet van toepassing. Ik zou graag van andere horen wat zij netto overhouden.
@bambi is dat ook van loonwijzer?

Het lijkt me zo vreemd dat ik bij mijn huidige baan mét ort (32 uur) 2100 bruto verdien en dan 1400,- netto over hou en wellicht in een kdv (36 uur) 1742,- bruto zou verdienen en dan netto nog zo dicht bij mijn huidige loon zou komen..
Livetti, dat kan hoor, maar realiseer je ajb heel goed dat wat Bambi post, totáál niet op jou van toepassing kan zijn. Maw je kunt er geen rechten aan ontlenen.

Hou verder het wegvallen van je ort in de gaten. Dat hakt er financieel soms in, al heb je dan wel het genot dat je geen wisseldiensten draait.

Loop eens mee op een kdv. Gelet op je vorie topic: er is dan wel een dagindeling, maar net als op je huidige werk: de uitzondering is de regel... Kind 1 wordt ziek, kind 2 is dwars, kind 3 wil niet slapen en wordt tureluurs vervolgens, kind 4 is lief maar onbreekt het aan aandacht omdat je je handen vol hebt aan nummers 1 t/m 3 en dan is je collega ook nog ziek of met pauze en is er een inval geregeld kunnen worden wegens personeelsgebrek....
Ik heb stage gelopen op een kdv dus ik weet hoe het kan zijn. Met PG met je ook keuzes maken. Mw1 moet nodig naar het toilet mw2 doet haar kunst gebit in het kopje van een ander Dhr3 is zo in de war dat hij denkt dat hij nog kan lopen en in staat is om uit zijn rolstoel te stappen mw4 maakt ruzie mat haar mw5 om een plakje kaas e.d
Precies!

Punt is dat ik het op het kdv hier meemaakte dat een dame uit de ouderenzorg wilde overstappen, meeliep, en na een week gedag zei omdat het haar zo tegenviel omdat het helemaal niet zo rustig en gestructureerd was. Vandaar.

Kan je je oude stagebedrijf niet eens bellen voor een pro forma bruto netto berekening (en gelijk tussen neus en lippen vragen of ze nog mensen zoeken)?
Tia Dalma heeft gelijk hoor, sorrie, ik was met 28792873 dingen tegelijk bezig en had wel even wat meer uitleg kunnen geven.
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ik denk dat je ongeveer rond de 1250 a 1300 netto overhoudt. Ik verdien zelf iets meer bruto en heb ook nog reiskosten vergoeding. Ik heb rond de 1420 netto over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven