Werk & Studie alle pijlers

Salaris

27-02-2018 11:00 9 berichten
H
anoniem_205040 wijzigde dit bericht op 03-04-2018 12:35
99.63% gewijzigd
Volle maand lijkt me. Je werkt immers na je vakantie ook nog de rest van de maand.
Alle reacties Link kopieren
Vraag het op je werk..

De ene werkgever betaald het wel dezelfde maand, de andere werkgever maakt een correctie op het loon van de maand erop.
Sowieso begin je dus niet op de 1e van de maand, ik neem aan dat je daar een correctie van krijgt.

Als je vakantie van de vakantiedagen van je nieuwe verkgever afgaan dan zal je de rest van de maand (dus van af de 5e) wel betaald krijgen.

Maar elke werkgever houd er weer een andere salarisadministratie en verlofregistratie op na. Dus de enige die het juiste antwoord kan geven is je nieuwe werkgever.
Lever je vakantie dagen in voor je vakantie of niet?
Doe eens gek: vraag het op je werk, aan degene die er over gaat!
Wat een onnozel topic. Je durft de salarisadministratie niet te bellen of ben je er zelf niet opgekomen?
Vraag het de salarisadministratie.
Hier begon ik destijds ook niet op de eerste van de maand en kreeg ik het eerste salaris in de laatste week van de daaropvolgende maand.
Ik begon vorig jaar op 15 januari. Oproepcontract veel losse dagen, liep veel fout met het inboeken van de dagen etc. Mijn eerste salaris ontving ik 25 maart. Wel kwam er een vraag of ik misschien een behoefte had aan een voorschot. Gelukkig kunnen wij zulke tegenslag zelf overbruggen.

Even om aan te geven hoe dingen kunnen lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven