Werk & Studie alle pijlers

Samen ondernemen

13-04-2016 10:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik heb vorig jaar mijn samenwerking met een vriendin van mij stopgezet. Nu wil ik zelf graag weer gaan ondernemen. Ik heb al een goed concept bedacht. Ik ben zelf echt van het samenwerken en lekker brainstormen, je creativiteit erin te gooien hoe iets nog beter neergezet kan worden. Graag zou ik weer met iemand ondernemen! Ik ben zelf 27 jaar, en ben op zoek naar iemand in dezelfde leeftijdscategorie. Iemand met een vrije geest en buiten de lijntjes denkt! Spreekt dit jou aan, lijkt het je leuk om samen iets mooi neer te zetten. Stuur me dan een berichtje en dan kunnen we kijken of het klikt! Ik woon zelfs in Den Haag. Dus een beetje in de buurt is wel handig!
Weet je ook wat je ongeveer wil opzetten? Bv iets in de horeca, schoonheid, of een atelier aangezien je het over creativitiet hebt? Is wel handig denk ik om gelijkgestemden te vinden . Succes!
Je zou in ieder geval al een domeinnaam kunnen registreren en een kvk aanvragen? Het zoeken naar een juiste partner kan best lang duren....
https://m.youtube.com/watch?v=DxEhnv-zBdM

Creatief met???
verba volant, scripta manent.
Hoort dit topic trouwens niet onder 'Contact'?
Mmm, ik kan me vergissen maar heb de indruk dat het concept "verkoop" is. De toekomstige zakenpartner mag dan x aantal producten kopen en die dan proberen te slijten aan vrienden en familie.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Iemand die met je wil ondernemen op basis van gelijke leeftijd en gelijke voorkeur voor platitudes en zonder enig idee in welke richting er te ondernemen valt, die moet te vinden zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven