Werk & Studie alle pijlers

sollicitatieprocedure content als intercedent

06-08-2010 23:10 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen. Ik heb het geprobeerd te vinden via de zoekfunctie, maar niet gevonden. Ik vroeg me af of iemand weet hoe de sollicitatieprocedure als intercedent bij content eruit ziet. Ik zit erover te denken om te solliciteren maar ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe de procedure eruit ziet.
gewoon even bellen en wat vragen stellen?
Helaas is het weekend.Gisteravond al wat rondgezocht op internet, maar het niet gevonden. Ben gewoon nieuwsgierig en ik dacht misschien weet iemand het hier.
Laatst heb ik toevallig contact gehad met een recruiter van Content over een sollicitatie. Volgens mij heb je eerst telefonisch contact met een recruiter en als die overtuigd is mag je op gesprek komen op het hoofdkantoor in Almere. Als dit gesprek goed gaat maakt hij/zij een afspraak voor je bij de betreffende vestiging. Daar heb je een gesprek met de manager. Het vervolg van de procedure weet ik niet maar ik denk dat er nog een persoonlijkheidstest bij komt kijken. Content gaat binnenkort samen met Unique dus misschien kan je op de website van Unique kijken voor extra informatie. Succes!
@ kussss: thanx!! Ik las idd dat ze gaan samenwerken...bij Unique staat wel een hele procedure en dat is idd hetzelfde wat jij beschrijft. Heel erg bedankt voor je informatie! Ik ga toch maar eens een poging wagen...ik ben benieuwd!
Super! Ik werk ook in het uitzendwereldje en Content en Unique zijn leuke bedrijven. Gewoon doen!
Dat geeft me hoop haha :D Sollicitatie is verstuurd....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven