Werk & Studie alle pijlers

Stoppen met studie?

19-10-2015 22:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
.....
Wat vind je niet prettig aan je stage?
Andere stage zoeken? Is dit niet de stage/doelgroep waar jij je goed bij voelt?
Wat is het precies dat je nerveus en somber maakt? Deze stage of de studie in het algemeen?

Als het probleem bij deze stage ligt en de studie en het werkveld je bevalt zou ik zeker niet stoppen!

Misschien dat je (tijdelijk) kunt stoppen met je stage en een periode aan jezelf gaat werken. Daarna kun je dan altijd beslissen of je doorgaat met je opleiding of niet.

Als je je zo nerveus voelt en niet lekker in je vel zou ik zeker overwegen om hulp te zoeken. Een beetje angst en onzekerheid in je stage is normaal, maar niet in deze mate.
Hakuna matata!
Op mijn stage doe ik nu dingen die voor mijn opleiding niet relevant zijn en het is nog maar de vraag of ik mijn opdrachten van school er wel kan doen
Ga uitzoeken of je je schoolopdrachten kunt doen en zo niet, zoek een andere stageplek.

Wat problemen met je stage, daar hoef je toch niet meteen alles voor weg te gooien wat je tot nu toe bereikt hebt? Wel afmaken hoor!
quote:Sammiexx schreef op 19 oktober 2015 @ 22:09:

Op mijn stage doe ik nu dingen die voor mijn opleiding niet relevant zijn en het is nog maar de vraag of ik mijn opdrachten van school er wel kan doenDus gaat het je erom dat stage niet goed aansluit op de opdrachten van school. Dus het is een stageprobleem. Dat kun je bespreken met je stagebegeleider en je mentor van school. En het is toch geen reden om te stoppen? Omdat je opdrachten neit aansluiten? Hup, vraag een gesprek aan met de begeleider van stage en zorg dat je stage begint aan te sluiten. En niet zo gek praten over stoppen met studie
Zo snel mogelijk bespreekbaar maken met degenen die je begeleiden; zowel op school als op stage. Bespreek echt hoe nu je status is, want dat kan al opluchten. Vaak is er dan ineens meer mogelijk, waar je nu niet aan denkt. Echt, blijf hier niet in je eentje mee rondlopen: vraag hulp! Hup!!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!
Super bedankt voor jullie reacties! De maandag na de vakantie ga ik een gesprek aanvragen
quote:Sammiexx schreef op 19 oktober 2015 @ 22:15:

Super bedankt voor jullie reacties! De maandag na de vakantie ga ik een gesprek aanvragenGoed zo! Er is altijd een oplossing
Waarom is de OP nou ineens weg?
Goed zo, Sammie. Succes!!
Als je twee keer turbo zegt, vlieg ik in brand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven