Studeren bij Pro Education
vrijdag 23 december 2016 om 22:59
Hi allemaal,
Gezien ik een carrièreswitch wil maken (38 jaar oud) ben ik opzoek naar een deeltijd opleiding van Fysiotherapie.
Bij Thim van der laan heb ik al meegelopen, maar dat sprak mij minder aan en kost ongeveer even veel als Pro. Ik zou graag in contact willen komen met studenten van Pro Education, het liefst die Fysiotherapie volgen! (andere mag ook) Hoe zit het met de maandelijkse kosten, wat vindt je van het instituut, de studie en wat zou je mij adviseren. Heel erg bedankt!
-x- Olivia
Gezien ik een carrièreswitch wil maken (38 jaar oud) ben ik opzoek naar een deeltijd opleiding van Fysiotherapie.
Bij Thim van der laan heb ik al meegelopen, maar dat sprak mij minder aan en kost ongeveer even veel als Pro. Ik zou graag in contact willen komen met studenten van Pro Education, het liefst die Fysiotherapie volgen! (andere mag ook) Hoe zit het met de maandelijkse kosten, wat vindt je van het instituut, de studie en wat zou je mij adviseren. Heel erg bedankt!
-x- Olivia
vrijdag 23 december 2016 om 23:07
Pro Education is onderdeel van ncoi. Dit is afstandsonderwijs, vooral gericht op opleidingen die niet zo in de praktijk geleerd hoeven te worden (communicatie, bedrijfskunde, etc). Fysio lijkt me bij uitstek een opleiding die je in de praktijk leert. Ik zou daarom niet voor PE kiezen juist vanwege de achtergrond.
Die andere ken ik niet.
Die andere ken ik niet.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
zaterdag 24 december 2016 om 07:32