Werk & Studie alle pijlers

Studeren bij Pro Education

23-12-2016 22:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Gezien ik een carrièreswitch wil maken (38 jaar oud) ben ik opzoek naar een deeltijd opleiding van Fysiotherapie.

Bij Thim van der laan heb ik al meegelopen, maar dat sprak mij minder aan en kost ongeveer even veel als Pro. Ik zou graag in contact willen komen met studenten van Pro Education, het liefst die Fysiotherapie volgen! (andere mag ook) Hoe zit het met de maandelijkse kosten, wat vindt je van het instituut, de studie en wat zou je mij adviseren. Heel erg bedankt!

-x- Olivia

Welke keuze maken?

Totaal aantal stemmen: 2

Thim van der Laan (50%)
Pro-Education Geen stemmen
Geen van beiden (50%)
Pro Education is onderdeel van ncoi. Dit is afstandsonderwijs, vooral gericht op opleidingen die niet zo in de praktijk geleerd hoeven te worden (communicatie, bedrijfskunde, etc). Fysio lijkt me bij uitstek een opleiding die je in de praktijk leert. Ik zou daarom niet voor PE kiezen juist vanwege de achtergrond.

Die andere ken ik niet.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Kan dat niet gewoon op een hogeschool?
Jawel, maar er is een numerus fixus op deze studie, en gezien de leeftijd van to waarschijnlijk ook een hypotheek die betaald moet worden, dus dan is deeltijd of avond de enige optie.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Ik zou zoeken naar deeltijdopleiding bij lokale hogeschool.
Ik ga voor thim van der laan! Vond het juist een fijne school. En ja moet er naast blijven werken voor mijn vaste lasten.
maar hoe zijn de baaskansen bij een afstandsopleiding waarbij het juist om de praktijk gaat?

Nemen praktijken je uberhaupt wel aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven