Studieontwijkend Gedrag
woensdag 27 januari 2010 om 19:51
Thanks Puntje, was er ook zo blij mee. Nu nog 5 punten volgend blok en dan heb ik mijn P binnen.quote:Hier nog een met morgen een tentamen. Wij hebben tentamens waar alle vakken in 1 tentamen zitten. Ik heb pas 1 vak (ongeveer) geleerd van de 7 ...Holy fuck, dat lijkt me echt een hell! Welke opleiding doe je? Veel succes iig.
Liever elitair dan een pauper!
donderdag 28 januari 2010 om 12:23
quote:Hermes schreef op 27 januari 2010 @ 21:40:
[...]
Die vakken niet, maar wel in Leiden
Nice.
quote:ArtemisDCS schreef op 28 januari 2010 @ 08:49:
Dit word echt helemaal niks met dit tentamen, aaaaargh! Ik haat dit oneindige uitstelgedrag. Met een beetje pech kan ik in Augustus terugkomen voor een her...
Nou ja, beter een onvoldoende voor een vak waarvoor je het werk heb uitgesteld, dan voor een vak waar je hard voor geleerd heb. En misschien heb je geluk en haal je het nog.
Okeejh, ik ga nu echtechtecht aan Marx en Nietzsche.
[...]
Die vakken niet, maar wel in Leiden
Nice.
quote:ArtemisDCS schreef op 28 januari 2010 @ 08:49:
Dit word echt helemaal niks met dit tentamen, aaaaargh! Ik haat dit oneindige uitstelgedrag. Met een beetje pech kan ik in Augustus terugkomen voor een her...
Nou ja, beter een onvoldoende voor een vak waarvoor je het werk heb uitgesteld, dan voor een vak waar je hard voor geleerd heb. En misschien heb je geluk en haal je het nog.
Okeejh, ik ga nu echtechtecht aan Marx en Nietzsche.
Liever elitair dan een pauper!
zaterdag 30 januari 2010 om 02:57
Ik heb de laatste tijd ook weer behoorlijk wat studie ontwijkend gedrag gerealiseerd.. Zo cool dat het huis helemaal aan kant is, er boodschappen zijn, ik iedereen heb terug gemaild, ... maar er geen letter is gelezen/geschreven. Als ik er eenmaal aan zit gaat het ook wel weer, maar het begin is zoooo moeilijk. En op een gegeven moment ben je er helemaal suf van, zodat je denkt: zoek het lekker uit, ik ga de kroeg in!