Werk & Studie alle pijlers

Studieontwijkend Gedrag

27-01-2010 17:31 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb morgen een tentamen, wil iemand me een schop onder mijn hol geven zodat ik stop met forummen en aan de slag ga?
In m'n nadeel Arthemis, maar was mondeling examen dus dan stond ik bij de ene rij studenten ipv de andere, dus geen paniek. Grandioos geslaagd zonder iets te doen maar was eerstejaars keuzevak, Engels, ghe

Ik heb je teruggemaild Yath!
Thanks Puntje, was er ook zo blij mee. Nu nog 5 punten volgend blok en dan heb ik mijn P binnen.quote:Hier nog een met morgen een tentamen. Wij hebben tentamens waar alle vakken in 1 tentamen zitten. Ik heb pas 1 vak (ongeveer) geleerd van de 7 ...Holy fuck, dat lijkt me echt een hell! Welke opleiding doe je? Veel succes iig.
Liever elitair dan een pauper!
Ik doe gewoon pabo haha
*schopt héél hard*

Ik ben nu zo nieuwsgierig of ik één van jullie les geef
Ik heb er nu een derde opzitten!! Mag van mezelf nog 5 minuutjes forummen en dan aan de slag. Als ik dan de helft af heb weer even forummen, enzovoorts :-) .
quote:Ik doe gewoon pabo haha

Leuk toch.

Geef je psychologie of filosofie in Leiden Hermes? Want dan geef je me misschien les.
Schop, schop schop!

En nu leren! Kom op, je kunt het best, ga in de woonkamer zitten waar geen compu is, dan kan je er ook niet op kijken!
quote:Kalliope schreef op 27 januari 2010 @ 20:55:

Geef je psychologie of filosofie in Leiden Hermes? Want dan geef je me misschien les. Die vakken niet, maar wel in Leiden
Dit word echt helemaal niks met dit tentamen, aaaaargh! Ik haat dit oneindige uitstelgedrag. Met een beetje pech kan ik in Augustus terugkomen voor een her...
quote:Hermes schreef op 27 januari 2010 @ 21:40:

[...]

Die vakken niet, maar wel in Leiden

Nice.

quote:ArtemisDCS schreef op 28 januari 2010 @ 08:49:

Dit word echt helemaal niks met dit tentamen, aaaaargh! Ik haat dit oneindige uitstelgedrag. Met een beetje pech kan ik in Augustus terugkomen voor een her...

Nou ja, beter een onvoldoende voor een vak waarvoor je het werk heb uitgesteld, dan voor een vak waar je hard voor geleerd heb. En misschien heb je geluk en haal je het nog.

Okeejh, ik ga nu echtechtecht aan Marx en Nietzsche.
En hoe is het gegaan met de tentamens?

Bij mij zal het er om hangen vrees ik...

Heb al met een paar klasgenoten afgesproken dat we samen gaan herkansen
Ik heb de laatste tijd ook weer behoorlijk wat studie ontwijkend gedrag gerealiseerd.. Zo cool dat het huis helemaal aan kant is, er boodschappen zijn, ik iedereen heb terug gemaild, ... maar er geen letter is gelezen/geschreven. Als ik er eenmaal aan zit gaat het ook wel weer, maar het begin is zoooo moeilijk. En op een gegeven moment ben je er helemaal suf van, zodat je denkt: zoek het lekker uit, ik ga de kroeg in!
pff moet bezig zou al om 8 uur beginnen maar lig nog steeds lui in me bed..
Nou, inmiddels 1 vraag af. En ik wilde het helemaal af hebben van mezelf vanavond. Nou ja, het is toch al 2,5 week te laat, dus dat maakt toch niet meer uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven