Werk & Studie alle pijlers

Suggesties producten voor mijn webshop

05-10-2010 20:05 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Je gaat binnenkort een webshop openen maar weet nog niet wat je gaat verkopen?

Ik zoek nog een boodschappenservice, zoals Albert.nl, maar dan 1 die ook in mijn woonplaats bezorgt.
quote:Jorina schreef op 05 oktober 2010 @ 20:10:

Je gaat binnenkort een webshop openen maar weer nog niet wat je gaat verkopen?

Ik zoek nog een boodschappenservice, zoals Albert.nl, maar dan 1 die ook in mijn woonplaats bezorgt.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Niemand gaat natuurlijk jouw gat in de markt opvullen, als ze al een briljant idee hebben, voeren ze het zelf wel uit.

Niettemin: succes! En ik hoop dat je webwinkel-naam niet dezelfde zal zijn als je nick-naam, want die vind ik dan weer niet echt geweldig.

Je gaat binnenkort een webshop openen maar weer nog niet wat je gaat verkopen?

Ik wil veel verschillende leuke producten gaan verkopen.

Ik heb al een aantal inkopen gedaan hoor op het gebied van woondecoratie en bloemen/planten zaadjes.
Ik wil wel een boobtube kopen, gezien bij het beste idee.
Ik bezoek nooit "een webshop". Ik kom in een webshop terecht vanwege een artikel dat ik zoek. Ik mis dus per definitie nooit iets in een webshop. De webshops die niet hebben wat ik zoek, komen niet in mijn google-lijstje terecht.

Volgens mij, maar ik ben maar een leek, is het idee dat je in een webshop shopt zoals je in een normale winkel shopt volkomen fout gedacht door mensen die weinig tot nooit online kopen.
quote:Bolifant schreef op 05 oktober 2010 @ 20:12:

[...]

Ik heb al een aantal inkopen gedaan hoor op het gebied van woondecoratie en bloemen/planten zaadjes.Een soort van Groenrijk, laatste gangpad waar de woonspullen en de bloemenzaadjes liggen, maar dan online?
quote:Star schreef op 05 oktober 2010 @ 20:16:

Ik wil wel een boobtube kopen, gezien bij het beste idee.Wil ik weten wat dat is?
quote:NevankaLetonja schreef op 05 oktober 2010 @ 20:11:

Niemand gaat natuurlijk jouw gat in de markt opvullen, als ze al een briljant idee hebben, voeren ze het zelf wel uit.

Niettemin: succes! En ik hoop dat je webwinkel-naam niet dezelfde zal zijn als je nick-naam, want die vind ik dan weer niet echt geweldig.

Ik probeer er alleen maar achter te komen, wat vrouwen nog meer leuk zouden vinden voor te kopen in een webshop.

Ik vind het erg leuk om dingen als kleding, sieraden etc. te verkopen maar ik zou het ook leuk vinden als ik wist waar ook nog veel vraag voor is.

Het is in ieder geval beter dat ik aan mensen vraag waar ze geïnteresseerd in zijn, als dat ik producten ga verkopen waar misschien maar 1 van de 10 vrouwen in geïnteresseerd zijn.

En nee, mijn webshop heet geen Bolifant dat zal inderdaad niet echt de geschikte naam zijn haha!
quote:Jorina schreef op 05 oktober 2010 @ 20:17:

[...]

Wil ik weten wat dat is?Uitzending gemist, om in je broek te piesen zo erg
Ga je dan richten op leuke dingen voor je tuin? Ik vind bijvoorbeeld Esschert Design een leuk merk, maar je hebt ook hele leuke vogelhuisjes, regenlaarzen e.d./
quote:Bolifant schreef op 05 oktober 2010 @ 20:18:

[...]

Ik probeer er alleen maar achter te komen, wat vrouwen nog meer leuk zouden vinden voor te kopen in een webshop.

Ik vind het erg leuk om dingen als kleding, sieraden etc. te verkopen maar ik zou het ook leuk vinden als ik wist waar ook nog veel vraag voor is.

Het is in ieder geval beter dat ik aan mensen vraag waar ze geïnteresseerd in zijn, als dat ik producten ga verkopen waar misschien maar 1 van de 10 vrouwen in geïnteresseerd zijn.

En nee, mijn webshop heet geen Bolifant dat zal inderdaad niet echt de geschikte naam zijn haha!1 tip, zorg dat je Nederlands goed is op je wepsjop, dat staat wat serieuzer.
quote:rider schreef op 05 oktober 2010 @ 20:16:

Ik bezoek nooit "een webshop". Ik kom in een webshop terecht vanwege een artikel dat ik zoek. Ik mis dus per definitie nooit iets in een webshop. De webshops die niet hebben wat ik zoek, komen niet in mijn google-lijstje terecht.

Volgens mij, maar ik ben maar een leek, is het idee dat je in een webshop shopt zoals je in een normale winkel shopt volkomen fout gedacht door mensen die weinig tot nooit online kopen.Daarom vraag ik ook waar jullie zoal geinteresseerd in zijn, zodat ik er misschien wat mee kan als product
quote:Star schreef op 05 oktober 2010 @ 20:20:

[...]

1 tip, zorg dat je Nederlands goed is op je wepsjop, dat staat wat serieuzer.Ik dacht al: zal ik er iets over zeggen, of niet. je was me voor ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:toffifee schreef op 05 oktober 2010 @ 20:19:

Ga je dan richten op leuke dingen voor je tuin? Ik vind bijvoorbeeld Esschert Design een leuk merk, maar je hebt ook hele leuke vogelhuisjes, regenlaarzen e.d./

Bedankt voor je reactie.

Ik wil sowieso veel producten in de categorie woon- en tuindecoratie dus vogelhuisjes vind ik een leuk idee!
quote:Bolifant schreef op 05 oktober 2010 @ 20:21:

[...]

Daarom vraag ik ook waar jullie zoal geinteresseerd in zijn, zodat ik er misschien wat mee kan als product

Ik geloof, om het wat helderder te zeggen dan, niet een webshop omdat het zo reteleuk is om een webshop te hebben. Het is GEEN gewone winkel. Locatie, Assortiment, het doet gewoon niet ter zake. Prijs, internet-vindbaarheid, leverbetrouwbaarheid, betaalgemak, en deskundigheid maken imho of een webhandel langer dan een jaar kan bestaan of niet.

Je moet dus volgens mij niet aan een webshop beginnen omdat je zo graag een webshop wil, maar omdat je een product(range) hebt waar je "iets mee hebt". Er is geen product dat jij hier nu gaat verzinnen dat al niet op twintig andere sites te koop is. Echt geen enkel. Je gaat je niet onderscheiden met een breed assortiment.

Maar nogmaals, ik heb er niet voor doorgeleerd.
Wat rider zegt. Ik zoek op het produkt en kom dan toevallig in een webshop, ik ga nooit naar een webshop om daar nou es iets uit te gaan zoeken (behalve Amazon, want die hebben bijna alles )

Ik koop aleen dingen online die ik trouwens niet makkelijk in mijn omgeving kan kopen. Dus ik zou wat appartere dingen gaan verkopen, merken die je niet in Nl kan krijgen oid.
quote:nlies schreef op 05 oktober 2010 @ 20:23:

[...]

Ik dacht al: zal ik er iets over zeggen, of niet. je was me voor ;)En ik ben nog serieus ook
quote:Bolifant schreef op 05 oktober 2010 @ 20:12:

[...]

Ik heb al een aantal inkopen gedaan hoor op het gebied van woondecoratie en bloemen/planten zaadjes.Ik wil taart kopen. Maar niet voor 25 euro per stuk. Gewoon, Hema prijzen maar dan meer leuke taart. Wanneer kan ik bestellen?
quote:heejhallo schreef op 05 oktober 2010 @ 20:26:

Wat rider zegt. Ik zoek op het produkt en kom dan toevallig in een webshop, ik ga nooit naar een webshop om daar nou es iets uit te gaan zoeken (behalve Amazon, want die hebben bijna alles )

Ik koop aleen dingen online die ik trouwens niet makkelijk in mijn omgeving kan kopen. Dus ik zou wat appartere dingen gaan verkopen, merken die je niet in Nl kan krijgen oid.

Ik heb al veel dingen ingekocht voor mijn webshop.

Ik wil me alleen ook nog meer gaan richten op iets appartere producten.

Tot nu toe heb ik veel producten zoals: woonaccessoires, woondecoratie, plantzaadjes, huishoudelijke producten, cadeau artikelen, kapperbenodigheden en ben bezig met kantoorartikelen.
quote:Star schreef op 05 oktober 2010 @ 20:27:

[...]

En ik ben nog serieus ook Ja bedankt voor jullie tip hoor
Ik denk dat je het niet te uitgebreid moet maken, dan zien mensen door de bomen het bos niet meer. En 1 thema is ook geen slecht idee.

Je gaat binnenkort een webshop openen maar weet nog niet wat je gaat verkopen?

Ik zoek nog een boodschappenservice, zoals Albert.nl, maar dan 1 die ook in mijn woonplaats bezorgt.Oeh, die wil ik ook!!!
quote:Bolifant schreef op 05 oktober 2010 @ 20:32:

[...]

Ik heb al veel dingen ingekocht voor mijn webshop.

Ik wil me alleen ook nog meer gaan richten op iets appartere producten.

Tot nu toe heb ik veel producten zoals: woonaccessoires, woondecoratie, plantzaadjes, huishoudelijke producten, cadeau artikelen, kapperbenodigheden en ben bezig met kantoorartikelen.

Ik zou hier tenminste een stuk of vijf websites voor maken. Als ik op zoek ben naar een strijkijzer koop ik echt geen kappersschaar als ik die toevallig zie.

Daarnaast denk ik dat als je hier het gat in de markt komt vragen... degene die het gevonden heeft zelf wel een webshop maakt.

Ik zou dingen verkopen die niet al te dure verzendkosten hebben, die je direct vanaf de fabrikant kan laten verzenden (dus niet eerst in hoeft te kopen) of die een flinke marge hebben en lastig in gewone winkels te vinden zijn en dan zou ik het bij één categorie houden. De categorieën die jij noemt zijn geen van allen niches. Vooral cadeau artikelen is extreem breed (te breed denk ik). En wat is het verschil tussen woonaccessoires en woondecoratie???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven