Werk & Studie alle pijlers

Thuisstudie SPW

03-10-2012 16:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er meer mensen die de opleiding SPW doen???
Misschien kun je iets specifieker zijn in je vraag, want dit kan alleen maar met ja of nee beantwoord worden. Overweeg je deze opleiding als thuisstudie te gaan volgen?
Zo wat een korte OP.

Ikzelf heb SPW gedaan maar dan gewoon dagelijks naar school. Het lijkt me een lastige opleiding om thuis te doen want wij moesten echt veel samen werken, feedback geven en ontvangen oefenen, rollenspellen uitoefening enz.
Ja hoor, je bent niet de enige.
Ik doe een thuisstudie SPWkinderopvang en ben al met mijn stage begonnen. Het werken gaat allemaal prima daar en heb het echt naar mijn zin! Ik mis echt medestudenten waar je dingen samen mee kan doen en kan overleggen.....
Penelopeia, hoe gaat het bij jou? hoe ver ben je en doe je ook de thuisstudie?
quote:tessa24 schreef op 03 oktober 2012 @ 17:17:

Penelopeia, hoe gaat het bij jou? hoe ver ben je en doe je ook de thuisstudie?Ik heb nergens gezegd dat ik het ook deed ;) Flauw dus. Maar mijn zus doet het wel, ook de thuisstudie. Dat vindt ze wel relaxed. Maar ik kan me voorstellen dat jij het contact met klasgenoten mist. Ze is nu bijna klaar, geloof ik. Ze moet nog één keer stage lopen en die plek heeft ze gelukkig al gekregen. Maar zij doet niet de richting kinderopvang.
Ik hen meerdere thuisstudies gedaan en i loved it.. Maar je moet wel discipline etc hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven