Werk & Studie alle pijlers

Thuiswerk

12-09-2011 16:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft er hier iemand ervaring met thuiswerk? (Denk aan bv vouw-/inpakwerk)

Is het handig/makkelijk, betaald het goed? Is het goed te combineren met andere dagelijkse werkzaamheden?

Alvast bedankt!
Ik heb dit ook jaren lang gedaan, en ik kon het makkelijk combinerem met school, werk, sport en mijn huishouding.

Het ligt er ook aan wanneer je alles weer moet inleveren matuurlijk.

het betaald wel lekker, maar dit ligt natuurlijk ook weer aan de hoeveelheid wat je mee neemt.

Het ene product betaald beter da het andere.

Het ligt er ook allemaal aan wat je krijgt, hoe meer tijd er in gaat zitten, hoe meer geld je er voor krijgt...

ik deed het altijd graag. En heb altijd een extra zak centje gehad...
Over wat voor bedragen hebben we het dan? En hoeveel uur ben je daar voor bezig geweest? Waren het balpennen of andere dingen?
Dank je wel voor je reactie bella-diana. Ik vraag me net als Mac 123 af wat voor werk het was en wat het verdiende?
Ik lees ook mee, leuk!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
je krijgt bijvoorbeeld een doos met witte plastic camping bordjes, waar er 300 in zitten. Moest ik uit rellen, per 10 gaan verpakken.

Daar kreeg ik bijvoorbeeld ¤2,50 per door voor.

het is dan aan jou hoeveel dozen je mee neemt.

en hoe snel je klaar bent,

zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.
Als student heb ik etiketten op enveloppen geplakt. Was dus vrij licht werk. Ik kreeg volgens

mij per envelop betaald.
en waar vind je dit thuiswerk? ik vind alleen van die louche bedrijfjes
ja ik wil ook wel weten waar ik zon thuiswerk baantje kan vinden, als ik op het inet kijk kom ik niet veel verder. iemand tips ?

CharlotteAnnaSophie : waar had jij dat baantje gevonden ?
Sorry was via zakenrelatie van paps. Maar misschien kun je het bij een drukkerij of zo proberen? Bel er eens naartoe. Wie weet. Succes!
quote:bella-diana schreef op 12 september 2011 @ 19:40:

je krijgt bijvoorbeeld een doos met witte plastic camping bordjes, waar er 300 in zitten. Moest ik uit rellen, per 10 gaan verpakken.

Daar kreeg ik bijvoorbeeld ¤2,50 per door voor.

het is dan aan jou hoeveel dozen je mee neemt.

en hoe snel je klaar bent,

zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.En hoe lang doe je pakweg over een doos?
Ook ik heb vorig jaar 1 weekje thuiswerk gedaan. Ik moest geboortekaartjes in hoesjes stoppen, postzegel erbij, sticker erop en klaar. Ik had voor 1500 kaartjes 1 week gekregen maar het heeft me aardig wat tijd gekost. Ik ben 1 nacht zelfs tot 1.30 uur door gegaan omdat het af te krijgen.

Na deze week heeft het me 17 euro!!! opgeleverd. Ik ga dus liever buiten de deur werken. Al mijn eigen werk bleef door de weeks liggen. Tussendoor bracht ik dan de kinderen naar school en peuterspeelzaal.

Ik zou het in ieder geval niet meer doen

groetjes..
nog meer ervaring?
It\'s meant to be just believe....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven