Thuiswerk
maandag 12 september 2011 om 16:26
Ik heb dit ook jaren lang gedaan, en ik kon het makkelijk combinerem met school, werk, sport en mijn huishouding.
Het ligt er ook aan wanneer je alles weer moet inleveren matuurlijk.
het betaald wel lekker, maar dit ligt natuurlijk ook weer aan de hoeveelheid wat je mee neemt.
Het ene product betaald beter da het andere.
Het ligt er ook allemaal aan wat je krijgt, hoe meer tijd er in gaat zitten, hoe meer geld je er voor krijgt...
ik deed het altijd graag. En heb altijd een extra zak centje gehad...
Het ligt er ook aan wanneer je alles weer moet inleveren matuurlijk.
het betaald wel lekker, maar dit ligt natuurlijk ook weer aan de hoeveelheid wat je mee neemt.
Het ene product betaald beter da het andere.
Het ligt er ook allemaal aan wat je krijgt, hoe meer tijd er in gaat zitten, hoe meer geld je er voor krijgt...
ik deed het altijd graag. En heb altijd een extra zak centje gehad...
maandag 12 september 2011 om 19:40
je krijgt bijvoorbeeld een doos met witte plastic camping bordjes, waar er 300 in zitten. Moest ik uit rellen, per 10 gaan verpakken.
Daar kreeg ik bijvoorbeeld ¤2,50 per door voor.
het is dan aan jou hoeveel dozen je mee neemt.
en hoe snel je klaar bent,
zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.
zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.
woensdag 14 september 2011 om 23:38
quote:bella-diana schreef op 12 september 2011 @ 19:40:
je krijgt bijvoorbeeld een doos met witte plastic camping bordjes, waar er 300 in zitten. Moest ik uit rellen, per 10 gaan verpakken.
zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.En hoe lang doe je pakweg over een doos?
zodat je weer een nieuwr lading kunt ophalen.En hoe lang doe je pakweg over een doos?
vrijdag 16 september 2011 om 22:28
Ook ik heb vorig jaar 1 weekje thuiswerk gedaan. Ik moest geboortekaartjes in hoesjes stoppen, postzegel erbij, sticker erop en klaar. Ik had voor 1500 kaartjes 1 week gekregen maar het heeft me aardig wat tijd gekost. Ik ben 1 nacht zelfs tot 1.30 uur door gegaan omdat het af te krijgen.
Na deze week heeft het me 17 euro!!! opgeleverd. Ik ga dus liever buiten de deur werken. Al mijn eigen werk bleef door de weeks liggen. Tussendoor bracht ik dan de kinderen naar school en peuterspeelzaal.
Ik zou het in ieder geval niet meer doen
groetjes..
Na deze week heeft het me 17 euro!!! opgeleverd. Ik ga dus liever buiten de deur werken. Al mijn eigen werk bleef door de weeks liggen. Tussendoor bracht ik dan de kinderen naar school en peuterspeelzaal.
Ik zou het in ieder geval niet meer doen
groetjes..