tijdelijke baan
maandag 16 juli 2012 om 21:43
Wanneer zou die baan voor 6 maanden moeten beginnen? Als dat 1 augustus al is, zou ik misschien nog even in je huidige baan blijven en hopen dat er zich nog iets anders aandient voor 1 oktober. Maar als je het kunt verzetten naar 1 september of nog later, zou ik zeker voor het halfjaar contract gaan.
Daarnaast zou ik kijken naar welke baan het best aansluit bij je opleiding, werkervaring, carriereperspectief, etc.
Daarnaast zou ik kijken naar welke baan het best aansluit bij je opleiding, werkervaring, carriereperspectief, etc.
maandag 16 juli 2012 om 22:10
maandag 16 juli 2012 om 22:13
dinsdag 17 juli 2012 om 13:58
vrijdag 20 juli 2012 om 17:06
vrijdag 20 juli 2012 om 18:11
Ik zou dat nooit zeggen. Is het je leidingevende?
Ik ben wel eens getipt door een collega over een vacature. Deze collega wilde graag weg en dat wist ik ook. Ik heb de vacature toen bekeken en het was idd een perfecte match. Ik heb gesolliciteerd maar heb verder niets gezegd, alleen dat ik er over zou nadenken. De procedure ging snel en ik ben aangenomen. Ik werk er nu al jaren met plezier.
Ik ben wel eens getipt door een collega over een vacature. Deze collega wilde graag weg en dat wist ik ook. Ik heb de vacature toen bekeken en het was idd een perfecte match. Ik heb gesolliciteerd maar heb verder niets gezegd, alleen dat ik er over zou nadenken. De procedure ging snel en ik ben aangenomen. Ik werk er nu al jaren met plezier.