Tips loopbaanadvies
vrijdag 9 november 2018 om 08:55
vrijdag 9 november 2018 om 09:03
Kwam je niet met een andere vraag bij de loopbaancoach de vorige keer?
Je kan toch contact opnemen met een loopbaancoach met deze vraag, en kijken of ze je daarbij kunnen helpen?
Ik begrijp ook alleen niet waarom je weg wilt bij je huidige baan.
Je kan toch contact opnemen met een loopbaancoach met deze vraag, en kijken of ze je daarbij kunnen helpen?
Ik begrijp ook alleen niet waarom je weg wilt bij je huidige baan.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
vrijdag 9 november 2018 om 09:20
Er zijn maar weinig loopbaanadviseurs die echt de hele arbeidsmarkt helemaal in kaart hebben. Jij weet gelukkig al een beetje welke richting je op wilt, dat scheelt.
Waarom ga je niet eens praten met verschillende recruiters van detacheringbureaus die zich richten op de zorg/overheids sector? Dat soort gesprekken zijn gratis en vrijblijvend. Wellicht kunnen zij je adviseren over functies waar je zelf nog niet aan gedacht had. Veel succes!
Waarom ga je niet eens praten met verschillende recruiters van detacheringbureaus die zich richten op de zorg/overheids sector? Dat soort gesprekken zijn gratis en vrijblijvend. Wellicht kunnen zij je adviseren over functies waar je zelf nog niet aan gedacht had. Veel succes!
vrijdag 9 november 2018 om 10:03
Ik denk aan de re-integratie branche of communicatietrainer. Het werk bestaat uit veel regelenen en organiseren, heel vaak het verbeteren van processen of het schrijven van trainingen. Natuurlijk veel 1 op 1 contact met de klanten maar ook vaak contact in groepsverband en het is een HBO functie. Voor meer info: stuur me een privé bericht. Succes!
vrijdag 9 november 2018 om 10:30
Het is niet erg realistisch om gelijk een HBO functie te ambiëren die buiten je werkervaring en opleiding ligt ... . Je ligt het dan altijd af tegen de concurrentie die dit wel heeft. Lijkt me dat je je dan toch moet gaan omscholen of (korte) HBO opleiding moet gaan volgen. Of op de èèn of andere manier meer plezier uit je huidige werk zien te halen of desnoods naast je werk.