Werk & Studie alle pijlers

Uitbetaling loon

02-05-2011 18:49 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Ik heb even een vraagje. Ik werk sinds 5 weken in de detailhandel en ik zou vandaag loon moeten krijgen. Dit is niet binnen gekomen. Na 1 week heb ik ook al loon gehad (en keurig op tijd) omdat ik aan het eind van de maand ben aangenomen. Ik heb collega's gesproken die al hun geld hebben ontvangen. Mijn baas zegt dat het met koninginnedag te maken heeft dat de bank later is. Wat denken jullie?
Dat je even geduld moet hebben. Jeetje..
Als ik jou was zou ik even een dagje (of 2) geduld hebben. Het kan nog weleens per bank verschillen wanneer je het binnen hebt.
Krijg je per week, maand of periode uitbetaald?
Heb je reden om te twijfelen dan?
Er was ook storing bij verschillende banken.

Ik heb vorige week donderdag mijn vakantie betaald, En vandaag kreeg ik bericht van de bank dat het geld nog niet was overgeboekt ivm storing bij de abn en ing.

En er was vandaag storing bij de rabobank
Kan even duren voorday het binnenkomt.

Mijn werkgever maakt de 20e het geld over. Ik krijg het ook de 20e omdat we dezelfde bank hebben.

Collega van mij zit bij een andere bank en die krijgt het 'pas' de 26e.

Even geduld nog
Ik heb net 6 weken een nieuwe baan en kwam er te laat achter dat ik elke eerste dinsdag mijn loon op kan halen. moet nu dus even overbruggen, maar was al lang blij dat ik weer een vaste bijbaan had.
Ik heb net 6 weken een nieuwe baan en kwam er te laat achter dat ik elke eerste dinsdag mijn loon op kan halen. moet nu dus even overbruggen, maar was al lang blij dat ik weer een vaste bijbaan had.
quote:InyMiny schreef op 02 mei 2011 @ 19:17:

Kan even duren voorday het binnenkomt.

Mijn werkgever maakt de 20e het geld over. Ik krijg het ook de 20e omdat we dezelfde bank hebben.

Collega van mij zit bij een andere bank en die krijgt het 'pas' de 26e.

Even geduld nog

Zit daar 6 dagen tussen? Lijkt me sterk. Overmaken naar een andere bank duurt max. 2 werkdagen.

Of gebruikt je baas nog een ouderwetsch overschrijfformulier die hij in een bankenvelop naar de bank stuurt? Ja, dan duurt het wel 6 dagen
O sorry, ingelogd als Erwt...Ik ben het >>Xander68
Xander mijn collega heeft dezelfde bank als werkgever en bij haar staat t ook dezelfde dag of dag er na erop. Ik moet ook 4 a 5 werkdagen wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven