Werk & Studie alle pijlers

vacansoleil allround-medewerker ??

31-01-2011 14:05 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik over een maand afstudeer en ik tot sept eigenlijk niets te doen heb lijkt me erg leuk om op een camping in het buitenland te werken! Ik heb me ingeschreven als allround medewerker:) Ik ben nu alleen even benieuwd wat je dan verdient als 21 jarige per maand?

Iemand een idee?
Google: minimum jeugdloon 21 jaar??? Zo gepiept toch???
misschien heb je hier wat aan..

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=19930
Waarschijnlijk ga je gewoon het minimum jeugdloon verdienen. En dat is bruto 5,96 per uur. Maar het kan ook zomaar zijn dat de organisatie waarvoor je gaat werken andere bedragen hanteert. Maar ga er maar niet vanuit dat dat veel hoger zal zijn dan die 5,96.
Je loopt zelfs kans dat je netto minder in handen krijgt omdat er een vergoeding voor woonkosten en voeding wordt ingehouden.
quote:carenza schreef op 31 januari 2011 @ 14:18:

Google: minimum jeugdloon 21 jaar??? Zo gepiept toch???Dats het miniloon ja maar ik weet toch niet of ze dat ook hanteren:) Toch dankjewel voor je reactie
quote:mooiedromen schreef op 31 januari 2011 @ 14:25:

misschien heb je hier wat aan..

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=19930Zeker, dankjewel!
reisbranche betaald slecht dus ga maar uit van minimum loon.
quote:sugarmiss schreef op 31 januari 2011 @ 14:55:

reisbranche betaald slecht dus ga maar uit van minimum loon.Daar ga ik indd gewoon maar even vanuit nu dan:) Hoger is altijd meegenomen. Is ook weer een ervaring rijker en ik kan mooi mijn half jaar opvullen!
Volgens mij geldt het Nederlandse minimumloon niét als je in het buitenland werkt. Maar; Vacansoleil zal het je ongetwijfeld kunnen vertellen.
Bij Eurocamp verdiende je gewoon het minimumloon van Nederland, ik was 24. Maar ik had wel een paar honderd gulden meer dan mijn Engelse collega's. Mijn ziektekostenverzekering liep via Engeland, daarvoor moesten alle medewerkers 24 uur in Engeland doorbrengen.

Vaak wordt er een deel van je salaris ingehouden, dat ontvang je pas als je je tijd hebt uitgediend, omdat nogal veel pubercollega's halverwege hun contract besloten dat ze liever vakantie gingen vieren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven