Werk & Studie alle pijlers

Van loonsom naar Nettoloon??

21-02-2014 00:18 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Er zullen hier vast mensen zijn die mij hierbij kunnen/willen helpen.

Ik heb een contract aangeboden gekregen voor 8 uur werk voor een loonsom van ¤600. maar hoe bereken ik nou wat ik netto overhoud.

Wat gaat eraf aan premies, loonheffing, etc etc.

Ik heb ook ong voor ¤ 50 (km/0.19 ct) woon-werkverkeer kosten.

Het is een ingewikkeld terrein maar moet toch iets van netto weten voordat ik de onderhandeling überhaupt inga...

Alvast bedankt voor meedenken, advies, informatie of berekening

Google.nl en dan zoeken op "van bruto naar netto".
http://www.intermediair.n ... ols/brutonetto-calculator
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nog beter: vraag de werkgever om een pro forma bruto-netto berekening en meld erbij dat je een indicatie wil hebben wat je netto overhoudt. Dan weet je zeker dat het klopt. Overigens is eenr eiskostenvergoeding niet overal gebruikelijk dus ik hoop dat je daar iets over afgesproken hebt?!
Vraag het de werkgever. Het netto loon verschilt namelijk per sector en soms zelfs per organisatie. Dat heeft te maken met bijv de pensioenregeling van de werkgever en met sociale premies die niet voor elke sector gelijk zijn.
Werkgever om een proforma berekening vragen geeft de meeste duidelijkheid.

Deze tool geeft bij mij ook altijd wel een vrij nauwkeurige schatting. Houdt nl. ook rekening met sectoren en COA's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven