Vertalen diploma
dinsdag 26 februari 2008 om 14:42
Hallo!
Ik vertrek binnenkort naar het buitenland voor mijn opleiding en moet mijn middelbare school diploma weer laten vertalen. In 2003 heb ik dit via de IB groep laten doen maar zij doen dat niet meer. Iemand ervaring hoe dit het beste aan te pakken (ik heb al gegoogled )?
Bedankt voor jullie hulp!
Ik vertrek binnenkort naar het buitenland voor mijn opleiding en moet mijn middelbare school diploma weer laten vertalen. In 2003 heb ik dit via de IB groep laten doen maar zij doen dat niet meer. Iemand ervaring hoe dit het beste aan te pakken (ik heb al gegoogled )?
Bedankt voor jullie hulp!
dinsdag 26 februari 2008 om 20:32
Via www.tvcn.nl ; hier kun je een kopie naar toe sturen van je diploma en zij vertalen het in de gewenste taal. Voor mijn werk heb ik dit ook een paar keer gedaan, ik geloof dat het om en nabij de 75 euro was.
zaterdag 12 juli 2014 om 15:08
Vorige week was ik op zoek naar de tarieven van het vertalen van een diploma en kwam ik op deze pagina uit, waarbij ik direct enorm schrok van het bovengenoemde bedrag. Na een zoektocht (10 vertaalbureaus benaderd ), heb ik uiteindelijk mijn diploma laten vertalen voor maar 25 euro!
50 euro minder, dat kan je als student goed gebruiken.
Ohja, het vertaalbureau was: urgent vertalen
Ongelooflijk hoe die prijzen zo erg kunnen verschillen!
50 euro minder, dat kan je als student goed gebruiken.
Ohja, het vertaalbureau was: urgent vertalen
Ongelooflijk hoe die prijzen zo erg kunnen verschillen!
zaterdag 12 juli 2014 om 15:14
quote:pejeka schreef op 12 juli 2014 @ 15:10:
Dat moet een gecertificeerde vertaling zijn en dat kost geld, ja.
Ik had het gelijk nagevraagd, maar ik heb gewoon een officiële vertaling ontvangen van mijn diploma. Daarna bij de rechtbank met de vertaling geweest voor de legalisatie en dat gaf ook geen problemen met zich mee.
Het diploma is inmiddels ook geaccepteerd in de VS voor mijn inschrijving.
Goedkoop hoeft dus niet altijd duurkoop te zijn.
Dat moet een gecertificeerde vertaling zijn en dat kost geld, ja.
Ik had het gelijk nagevraagd, maar ik heb gewoon een officiële vertaling ontvangen van mijn diploma. Daarna bij de rechtbank met de vertaling geweest voor de legalisatie en dat gaf ook geen problemen met zich mee.
zaterdag 12 juli 2014 om 15:32
quote:marjolein1994 schreef op 12 juli 2014 @ 15:14:
[...]
Klopt, bij bepaalde opleidingen krijg je tegenwoordig automatisch een vertaalde versie van je diploma, dus dan kost het in feite niks/niet veel.
Maar als je het allemaal zelf moet regelen, dan moet je daarvoor betalen, het is niet anders.
[...]
Klopt, bij bepaalde opleidingen krijg je tegenwoordig automatisch een vertaalde versie van je diploma, dus dan kost het in feite niks/niet veel.
Maar als je het allemaal zelf moet regelen, dan moet je daarvoor betalen, het is niet anders.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!