Werk & Studie alle pijlers

Verveling op het werk!

12-08-2013 14:00 16 berichten
Hallo allemaal,

Sinds een tijdje nu is het erg rustig op m'n werk. Zo rustig dat ik maar voor halve dagen werkzaamheden heb! Uiteraard zijn al mijn mappen al opgeruimd, de ramen zijn gelapt en m'n bureau etc. is blinkend schoon

Ik heb dit al meerdere malen besproken met mijn manager, maar hij ziet het probleem niet zo. Soms krijg ik wat klusjes erbij maar dat is allemaal niet noemenswaardig. Mijn overige collega's mag ik maar in beperkte mate ondersteunen omdat mijn manager niet wil dat de afdeling (en dus the big boss) er lucht van krijgen dat ik zo weinig te doen heb. Mijn manager is er nl. van overtuigd dat het wel weer aantrekt en daarom wil hij mij niet kwijt.

Goed, ik kan me er dus over frustreren of ik kan het accepteren. En datllaatste heb ik gedaan.

Ik heb hier al een puzzleboekje en tijdschriften liggen. Uiteraard forumik mobiel. Maar wat verder? Iemand nog ideeen over hoe de dagen door te komen???
Alle reacties Link kopieren
Haak/breiwerkje mee?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 12 augustus 2013 @ 14:03:

Haak/breiwerkje mee? Haha. Nee dat is niets voor mij. Daar word ik heel ongeduldig van, omdat ik er niks van bak
Je kunt toch forummen, wat wil een mens nog meer ?

En dan nog betaald ook!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Oh vermoeiend als je niks te doen hebt. Sollicitaties schrijven misschien?
De tijd gebruiken om een cursus te volgen, je te verdiepen in de laatste ontwikkelingen op je vakgebied?
TO ik ken het probleem.

Ik werk als receptioniste/telefoniste.

Waar ik werk is het of pokke druk of heel erg rustig.

Ik probeer creatief te zijn in het vinden van werkzaamheden, maar soms is het echt heel lastig.

Rare vraag, zijn er bijvoorbeeld (gratis) cursussen of zo online ?? (niet perse werkgerelateerd)
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-02-2014 17:04
Reden: privacy
% gewijzigd
.
tessaa wijzigde dit bericht op 02-02-2014 17:04
Reden: privacy
% gewijzigd
Kijk eens naar mooc cursussen, zijn online cursussen. Of zoek naar webinars in je vakgebied. Wordt actief lid van bij groepen op linkedinn
Oh, ook heel herkenbaar hier. Heb sinds ik terug ben van vakantie werkelijk waar niets anders gedaan dan mijn kantoor opruimen, rond surfen op het internet, ontwikkelingen op mijn vakgebied bij gelezen, koffie-afspraken plannen en kijken wat de volgende vakantie-bestemming wordt.
quote:jippie55 schreef op 12 augustus 2013 @ 14:10:

Oh vermoeiend als je niks te doen hebt. Sollicitaties schrijven misschien?Wel aan gedacht. Maar er is weinig werk in mijn vakgebied. DDaarnaast vind ik mijn werk heel erg leuk.... als ik iets te doen heb
Een cursus zou ik idd eens naar kunnen kijken.

Nog meer tips?
Schaf een E reader aan, zet er flink wat boeken op.
Pinterest

Bloggen (lezen of schrijven)

Op zoek naar nieuwe leuke ideeën voor in huis

Een taal leren?

Op funda.nl op zoek gaan naar de lelijkste/mooiste/hipste, tuin/inrichting/badkamer/keuken. Of gewoon leuke huizen natuurlijk.

Online shoppen

9gag

icanhazcheeseburger
Ook heel erg herkenbaar voor mij, het is hollen of stilstaan.

En mijn manager kijkt ook nog op mijn scherm mee, dus helaas kan ik niet de hele dag internetten als het rustig is.

Ga me ook maar eens verdiepen in mijn vakgebied, ik zou graag een taal cursus willen doen maar heb geen geluidskaart in mijn pc

Ik hoop echt dat de vakantie, dan word het voor mij ook weer even wat drukker.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven