Werk & Studie alle pijlers

Vliegen bij KLM

23-11-2010 20:05 2009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier meer dames die vliegen bij KLM? Ik ben ruim 2 jaar geleden aangenomen en mag nu waarschijnlijk binnenkort starten met de cursus. Naast het stewardessen-forum hoop ik ook hier ervaringen te kunnen lezen/delen, aangezien ik hier onder mijn andere nick altijd zoveel plezier heb.
Ja jammer zeg dat we nou net alle drie achter elkaar moeten!!

Was leuk geweest om elkaar ff te zien

Ik weet niet of ik hier maandag en dinsdag jullie verslagen durf te komen lezen hoor............volgens mij word ik dan nog nerveuzer.

Moeten jullie ook zo vroeg?? Ik moet denk ik al om 6 uur mn bed uit want ik ga geen enkel risico nemen met die files op de A4 :-S
Oh ja hele rare vraag misschien, maar sinds ik hiermee bezig ben let ik veel meer op stessen dan voorheen

En nu ik er over nadenk heb ik nog nooit een stess in de rij bij het toilet zien staan

Hebben jullie achterin je eigen toilet of niet? :-)

Ja haha waar een mens al niet op let.
quote:americagirl schreef op 15 april 2011 @ 16:02:

Ja jammer zeg dat we nou net alle drie achter elkaar moeten!!

Was leuk geweest om elkaar ff te zien

Ik weet niet of ik hier maandag en dinsdag jullie verslagen durf te komen lezen hoor............volgens mij word ik dan nog nerveuzer.

Moeten jullie ook zo vroeg?? Ik moet denk ik al om 6 uur mn bed uit want ik ga geen enkel risico nemen met die files op de A4 :-SMijn wekkertje staat al om 5.00!

americagirl, 20 minuten geleden

Oh ja hele rare vraag misschien, maar sinds ik hiermee bezig ben let ik veel meer op stessen dan voorheen

En nu ik er over nadenk heb ik nog nooit een stess in de rij bij het toilet zien staan

Ja haha waar een mens al niet op let.

Briljant weer!

We piss in the biz Dat rijmt leuk. We maken ook gebruik van de lavatories, maar als er een rij staat, dan gaan we niet in de rij staan en het is ook niet zo dat we dan heel hard zeggen: "Personeel!", terwijl we voordringen

Dus lopen we meestal naar voren of naar boven.
Hahaha we piss in the bizz :-)

JA stom he? Maar je kunt je soms van die raaaaare dingen af gaan vragen als je er maar lang genoeg over nadenkt :-)
Wow, jullie gaan vroeg weg! Hoe laat hebben jullie gesprek?

Ik heb hem om 13:15, officieel is het maar een half uurtje rijden maar met alle werkzaamheden op de A1, zoeken, parkeren etc. ga ik er nog een uurtje bij optellen.

Ervoor natuurlijk nog wel even de verkeersinformatie checken.. mochten er weer rare schietpartijen op de A1 zijn ofzo :P
ik moet meteen 's morgens vroeg al! Vandaar :-) Lekker door de spits dus
Het is voor mij 1,5 uur met de trein en de bus. Daarnaast wil ik minimaal 15min eerder aan wezig zijn. En heb ik 3 kwartier uitgetrokken voor eventuele storingen/vertragingen. En een uur en kwartier om te douchen, ontbijten, aankleden naar station etc etc etc...
quote:americagirl schreef op 15 april 2011 @ 16:04:

Ja haha waar een mens al niet op let.Duh, stessen sassen niet, nooit, nergens. Dat weet toch iedereen!
Anne, ik was je vergeten, jij ook veel succes!!
@ anne/laras/americagirl: HEEL VEEL SUCCES!!!! Ik ga voor jullie duimen!!!
Bedankt Mayou en Blauw!
good luck to you all!!! gaat helemaal goed komen, heb vertrouwen in jezelf
Meiden, iedereen heeeeeel veel succes deze week!! Spannend!!
Ik heb ineens geen zenuwen meer. Ben heel relaxed en zeker van mezelf! Dit gaat een goeie week worden dames. Want er gaat er hoe dan ook EEN door.

Wat zeg ik, we gaan gewoon alle 3 door! Zou super mooi zijn als we dan ook bij elkaar in de INI zitten. (hoezo te hard van stapel lopen??)
quote:bente2 schreef op 17 april 2011 @ 20:19:

Meiden, iedereen heeeeeel veel succes deze week!! Spannend!!

Thanks Bente!

Maarreee, hoe kom jij aan die avatar. Iedereen heeft leuke avatars maar ik krijg er echt NIKS op... :s
Laras, in je profiel wijzigen, foto uploaden. Pakte bij mij ook niet direct, misschien een keertje uit- en inloggen? Dan re-freshed ie zegt maar. Wie weet helpt dat.

Fijn dat je nauwelijks zenuwen hebt ;) Hou dat goede gevoel aan! Krijg je toch even de zenuwen, laat ze maar even lekker razen joh, ze zijn dan toch niet tegen te houden. En pak je, je rust voor het gesprek door te denken aan je goede gevoel die je nu hebt en dat je dus op jezelf mag vertrouwen ;)

Ik heb makkelijk praten nu haha, wacht maar tot ik moet! Whaaaa
Succes iedereen deze week!!
En ga jij nog bellen vandaag Papua?
Weet iemand of als je bij KLC werkt, je dan ook echt altijd in de buurt van Schiphol moet blijven wonen? Want bij KLM zelf is dat niet nodig omdat je dan niet vaak op en neer moet toch? Hoor het graag!!
Laras heeeeel veel succes vandaag!! Ik duim voor je!!!
Laras, misschien lees je het niet meer maar anders heel veel succes!!

Hopelijk zijn je zenwuen er vandaag ook niet en ben je ook erg relaxed!

Americagirl, hoe gaat het met jouw zenuwen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren ook vrij relaxed ben maar nu....
Ja ik was tot zaterdag heel relaxed maar gisteren sloeg de stress opeens een beetje toe.

Heb ook alsmaar het idee dat ik me nog even moet voorbereiden maar ja....je moet het uiteindelijk ook gewoon maar laten gebeuren :-)

Maar t komt ook omdat ik deze week nog heel veel moet doen en afronden én donderdag op reis ga, dus mn hoofd zit een beetje vol
Succes iedereen!!!
quote:laura1990 schreef op 18 april 2011 @ 07:21:

Weet iemand of als je bij KLC werkt, je dan ook echt altijd in de buurt van Schiphol moet blijven wonen? Want bij KLM zelf is dat niet nodig omdat je dan niet vaak op en neer moet toch? Hoor het graag!!

Nee hoeft niet, als je maar wanneer je stand-by zit binnen een uur op Schiphol bent.

Succes Laras!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven