Werk & Studie alle pijlers

Vraag

15-05-2021 20:29 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet zo lang zzp-er. Nu ben ik uitgevallen vanwege overspannen/ burn-out klachten. Ik heb bij opdrachtgever aangegeven dat ik wil stoppen en aan mijn eigen gezondheid wil gaan werken. Het opzegtermijn is 2 maanden (bepaalde tijd).Eerst zegt opdrachtgever dat ik lopende zaken moet afmaken zodra het wat kan. Nu heeft opdrachtgever toch de opdrachten overgenomen/ ingenomen. Wat indirect betekent dat ik van de opdracht ben afgehaald. Zijn er nu consequenties voor mij? De overeenkomst is nooit getekend, maar heb wel gewerkt
tulpje25 wijzigde dit bericht op 15-05-2021 20:30
Reden: Aanvulling
1.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je bent gestart met werken zonder getekende opdracht overeenkomst? Of snap ik hem niet goed?

Hoeveel heb je geïnvesteerd aan tijd of materialen?
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt (stom van mij) zonder getekende overeenkomst. Is door mij niet getekend omdat er een fout in staat, die aangepast moest worden. Wel mondelinge overeenkomst en mailwisseling
Als zzp-er zijn de consequenties waar je je niet tegen hebt verzekerd of hebt opgenomen in je overeenkomst toch altijd voor jezelf?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen een laptop gekocht, verder niks nodig. Verder hebt ik een beroepsaansprakelijkheids verzekering en een WA. In de overeenkomst die dus niet getekend is door mij staat niks in over schade clausule
war is nog niet zo lang
2 weken
2 maanden
Alle reacties Link kopieren
1 maand
Alle reacties Link kopieren
Wat is je echte vraag?
Of je recht hebt op geld omdat je wel gewerkt hebt?
je bent 1 maand zzp
net begonnen aan een opdracht
en nu burn out ?
en nu wil je geld omdat je gewerkt hebt
wat je niet krijgt omdat er niets is getekend
Alle reacties Link kopieren
OohBoy schreef:
15-05-2021 20:56
Wat is je echte vraag?
Of je recht hebt op geld omdat je wel gewerkt hebt?
Ja dit eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
clivia52 schreef: