Werk & Studie alle pijlers

Vreemd?

20-08-2009 14:03 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boodschap is duidelijk!
quote:Mamasaar schreef op 20 augustus 2009 @ 14:34:

Zeg Siepeltrien, heb niet gequoote maar wel opgeschreven waar het om gaat. Even lezen Had ik toch gedaan, maar dat kan toch niet serieus het onderwerp zijn geweest?
Ik ben weer eens te laat
The time is now
quote:domnaiefmutsje schreef op 20 augustus 2009 @ 14:39:

Ik denk dat TO naar mama is gerend...

'Ze doen allemaal zo naar tegen me *snif*... Nie eerluk..' Misschien heet ze irl wel Calimero
Perfectionisme is niet perfect...
Maar maar maar....ze kiest er toch zelf voor om naar een ander bedrijf te gaan? Ze is toch niet 'verjaagd' door vervangster van haar functie?
quote:yathibiyya schreef op 20 augustus 2009 @ 14:36:

[...]

Nou jaaaaaaaaa....Is bij ons ook vaker gebeurd dat de nieuweling meegaat. Juist beter zodat ze de rest, op een ongedwongen manier, meteen kan leren kennen.

Jammer dat TO niet de antwoorden kreeg die ze wilde horen

Nou inderdaad, als je als bedrijf dan toch dat geld er aan uit geeft, waarom zou het mes dan niet aan twee kanten kunnen snijden: het is tenslotte dan een afdelingsuitje hoor.

Jammer dat TO al zo snel de benen neemt, ik had graag van haar willen horen waarom ze zich zo verdrongen voelt. Kan, maar hoe komt dat dan?
Dan ben je inderdaad een huilie. Bah.
wacht op topic van plaatsvervanger van TO:

"Help, nieuwe baan, moet mee naar afscheidsetentje voorgangster"

Korte inhoud opening:

Ik heb een nieuwe baan, werkgever geeft een etentje als afscheid, ik moet mee. Ben bang dat voorgangster alle aandacht trekt. Wat moet ik?

Wel of niet gaan?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Stel je niet aan. Mijn contract werd laatste niet gewerkt en ik heb gewoon netjes mijn opvolger ingewerkt etc. Wat kan zij er nu aan doen dat ik weg ga. Waarom zou ze er niet bij mogen zijn. Lekker vriendelijk!
Heilige harry zeg.

Ik vind dat ge- op verwijder echt de spuigaten uitlopen.

Reuze vervelend omdat je dan steeds geen idee hebt waar het over ging en kinderachtig bovenal.

maar goed volgens mij is deze discussie en het quoten uit voorzorg van een OP al ruimschoots aan de orde geweest.

pffffffff
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven