Werk & Studie alle pijlers

vrijwilliger thuisadministratie

24-06-2012 21:05 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort begin ik als vrijwilliger thuisadministratie. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zou graag wat tips, ervaringen en verhalen van anderen vrijwilligers horen.
Nog geen ervaring maar ik ga ook binnekort beginnen, leuk!
@ mooie dromen: heb jij een cursus/training gehad? Ik heb deze (nog) niet gehad, maar gezien mijn opleiding/werkervaring kan ik wel al beginnen. Toch maakt het ontbreken van zo'n training het wel wat spannend.
Ik heb ook geen training gehad. Ga binnenkort eerst een keer mee met een ervaren vrijwilliger zodat ik niet gelijk in het diepe hoef te springen.
Hier een vrijwilliger! Alle trainingen afgerond en ik heb op dit moment 2 deelnemers. Wat wil je weten?
Vandaag mail gehad met info over deelnemer. Komende week neem ik contact met de deelnemer op om afspraak te maken. Leuk (en ook wel spannend)!

@pingpang: In hoeverre heb jij naast de afspraken ook contact met deelnemers, bijv via mail of telefoon? Ik wil zelf wel een zekere professionele afstand houden.

En hoe bevalt het werk je? Vind je het leuk?
Dit lijkt mij ook altijd zo leuk ! Hoeveel tijd per week ben je er mee kwijt ongeveer, denk je ?
Ik heb geen idee hoeveel tijd per week het zal gaan kosten. Volgende heb ik mijn eerste afspraak met mijn eerste 'client'.

Wel spannend, en leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven