Werk & Studie alle pijlers

Vrijwilligerswerk CV

15-12-2014 17:25 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om bij me oude stage te gaan helpen ivm geen werk, hier krijg ik uiteraard niks voor maar wil graag helpen zodat ik meer ervaring opdoe, Moet het bedrijf erkend zijn om deze als vrijwilligers werk te zien? (beetje moeilijk omschreven!)

Of kan ik gewoon op me CV zetten dat ik op dat bedrijf help als vrijwilligerswerk?

Wie helpt me :')
Just love your life.
?

Ik zet vrijwilligerswerk gewoon op mijn cv als werkervaring, ik snap je vraag niet zo goed geloof ik.
Een bedrijf hoeft niet erkend te zijn. Je kan gewoon op je cv vermelden dat je bij dat bedrijf vrijwilligerswerk doet en wat je taken daar zijn.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Een bedrijf moet wel erkend zijn wanneer je bij de belasting onkostenvergoedingen op wilt kunnen geven.

Voor je CV maakt het niet uit.
Niet geschoten is altijd mis
Ben je wel verzekerd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ben gewoon verzekerd neem ik aan? heb verzekeringen lopen ja.

Gaat mij erom dat het bedrijf niet speciaal erkend moet zijn, ik krijg er geen vergoeding voor en doe dit dus GRATIS.
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op 15 december 2014 @ 19:00:

Ik ben gewoon verzekerd neem ik aan? heb verzekeringen lopen ja.

Gaat mij erom dat het bedrijf niet speciaal erkend moet zijn, ik krijg er geen vergoeding voor en doe dit dus GRATIS.Heb je een uitkering? Zo ja, dan moet je eerst toestemming vragen.
Het bedrijf moet je verzekeren via een aansprakelijkheidsverzekering.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven