Werk & Studie alle pijlers

Vrijwilligerswerk thuiswerken tips

11-09-2025 18:06 34 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie heeft er tips voor vrijwilligerswerk dat vooral thuiswerken is? Ik heb zelf een bipolaire stoornis en kan hierdoor niet normaal betaald werk doen (ook geen doelgroepenregister werk). Ik zou het liefste vrijwilligerswerk doen wat niet zoveel uur is / flexibel en thuiswerk.

Iemand tips?
Kattentuintje schreef:
12-09-2025 22:38
Ik heb geen idee of mijn PB nu aangekomen is, want de website doet weer eens stom. En misschien wil je ook helemaal niet dat ik per ongeluk weet wie je bent. Ik ga in ieder geval verder niet op zoek!
Wat grappig! Ik heb geen PB ontvangen maar ik heb opeens ook een vermoeden :proud: (Misschien komt PB nog aan en anders hebben we andere kanalen... ik vind het niet erg hoor dat je weet wie ik ben!)
Nothing happens for a reason
louisecxx schreef:
12-09-2025 12:34
Dat is een hele goede tip dit. Ik moet inderdaad er erg goed over nadenken. Het scheelt natuurlijk dat er vast ook een proefperiode is. Maar inderdaad, het is goed om stil te staan bij wat echt gaat werken of niet
En vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Ze rekenen ook op je.
Flashy schreef:
12-09-2025 23:54
En vrijwilligerswerk is niet vrijblijvend. Ze rekenen ook op je.
Dat is waar. Het moet wel een beetje flexibel zijn, want ik heb erg wisselende belastbaarheid. Maar ik heb geen zin om niets te doen, wil wel iets doen
juliet64 schreef:
12-09-2025 23:25
Wat grappig! Ik heb geen PB ontvangen maar ik heb opeens ook een vermoeden :proud: (Misschien komt PB nog aan en anders hebben we andere kanalen... ik vind het niet erg hoor dat je weet wie ik ben!)

Ah cool! Wij hebben elkaar nooit ontmoet he denk ik?
We're just two lost souls
Sorry TO voor deze mega off topic. :D
We're just two lost souls
louisecxx schreef:
13-09-2025 11:21
Dat is waar. Het moet wel een beetje flexibel zijn, want ik heb erg wisselende belastbaarheid. Maar ik heb geen zin om niets te doen, wil wel iets doen
En schrijven voor een wijkkrantje?
Flashy schreef:
13-09-2025 16:13
En schrijven voor een wijkkrantje?
Goed idee!
Een kennis van mij doet wel eens wat eenvoudig vertaalwerk, is dat iets?
Een kennis van mij doet wel eens wat eenvoudig vertaalwerk, is dat iets?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven