VWO deelcertificaten via LOI of NHA

donderdag 13 augustus 2009 om 09:38
Hallo,
Uit belangstelling wil ik een VWO certificaat gaan doen voor Scheikunde.
Dit wil ik via LOI of NHA doen. Er zit nogal een groot prijsverschil tussen die twee.
Heeft iemand ervaring met oftewel NHA of LOI deelcertificaten voor VWO (mag ook een ander vak zijn) en kun je me vertellen hoe het is bevallen? Is de kwaliteit goed, en de begeleiding?
Heb je staatsexamen gedaan en was je daar goed op voorbereid?
Bedankt,
Judith
Uit belangstelling wil ik een VWO certificaat gaan doen voor Scheikunde.
Dit wil ik via LOI of NHA doen. Er zit nogal een groot prijsverschil tussen die twee.
Heeft iemand ervaring met oftewel NHA of LOI deelcertificaten voor VWO (mag ook een ander vak zijn) en kun je me vertellen hoe het is bevallen? Is de kwaliteit goed, en de begeleiding?
Heb je staatsexamen gedaan en was je daar goed op voorbereid?
Bedankt,
Judith

vrijdag 14 augustus 2009 om 19:03
Ik heb met beiden zelf geen ervaring, maar heb uit vroegere topics opgevangen dat NHA helemaal niets is en LOI een stuk beter. Dit ging echter niet specifiek over deelcertificaten, dus daar durf ik niets over te zeggen.
Als je een certificaat nodig hebt om een HBO-opleiding te gaan doen, en je bent ouder dan 21 jaar, dan kun je instromen door een 21+ toets (even googelen). En veel opleidingen geven ook de mogelijkheid om de toetsvakken met een opleiding voor te bereiden.
Als je een certificaat nodig hebt om een HBO-opleiding te gaan doen, en je bent ouder dan 21 jaar, dan kun je instromen door een 21+ toets (even googelen). En veel opleidingen geven ook de mogelijkheid om de toetsvakken met een opleiding voor te bereiden.
zondag 16 augustus 2009 om 21:07