Waar te beginnen?
maandag 3 januari 2011 om 16:06
Hallo dames
Omdat ik het in mijn huidige baan niet meer naar mijn zin heb, wil ik graag op zoek naar iets anders. Liefst in de omgeving Apeldoorn, maar Amersfoort of Utrecht zou ook nog kunnen.
Mijn opleiding Cultureel Maatschappelijke Vorming en SPW.
Heeft iemand van jullie tips waar het beste te zoeken?
Ik vind werk.nl werkelijk een draak van een site. Levert stepstone of monsterboard iets op denken jullie?
Ik kan uiteraard prima googelen, maar misschien is er iemand met de gouden tip
Alvast dank voor het meedenken
Omdat ik het in mijn huidige baan niet meer naar mijn zin heb, wil ik graag op zoek naar iets anders. Liefst in de omgeving Apeldoorn, maar Amersfoort of Utrecht zou ook nog kunnen.
Mijn opleiding Cultureel Maatschappelijke Vorming en SPW.
Heeft iemand van jullie tips waar het beste te zoeken?
Ik vind werk.nl werkelijk een draak van een site. Levert stepstone of monsterboard iets op denken jullie?
Ik kan uiteraard prima googelen, maar misschien is er iemand met de gouden tip
Alvast dank voor het meedenken
Bazinga!
maandag 3 januari 2011 om 16:13
Dus je zoekt banen in de activiteitenbegeleiding? Lijkt me toch dat dat in Apeldoorn niet zo'n probleem moet zijn? In welke 'branche' zoek je? Jongerenwerk, bejaarden, psychiatrische instellingen?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 3 januari 2011 om 16:28
quote:Hasse88 schreef op 03 januari 2011 @ 16:13:
Dus je zoekt banen in de activiteitenbegeleiding? Lijkt me toch dat dat in Apeldoorn niet zo'n probleem moet zijn? In welke 'branche' zoek je? Jongerenwerk, bejaarden, psychiatrische instellingen?Ik ben geen activiteitenbegeleider hoor. Heb het wel gedaan en dat is leuk, maar ik werk meer projectmatig binnen welzijnsinstellingen.
Dus je zoekt banen in de activiteitenbegeleiding? Lijkt me toch dat dat in Apeldoorn niet zo'n probleem moet zijn? In welke 'branche' zoek je? Jongerenwerk, bejaarden, psychiatrische instellingen?Ik ben geen activiteitenbegeleider hoor. Heb het wel gedaan en dat is leuk, maar ik werk meer projectmatig binnen welzijnsinstellingen.
Bazinga!
maandag 3 januari 2011 om 16:39
quote:Erwt schreef op 03 januari 2011 @ 16:35:
Misschien moet je toch echt iets meer hints geven over je huidige werk en je wensen.
Ik ben nu projectmatig bezig in het welzijnswerk. Ik werk veel met vrijwilligers, ik netwerk en doe promotie voor mijn project. Daarnaast bouw ik er een website voor.
Ik zou graag weer met vrijwilligers werken..iets zoals vrijwilligerscoordinator, mantelzorgondersteuning of projectmedewerker/leider.
Excuus voor fouten...nieuw toetsenbord en dat gaat nog niet zo soepel.
Misschien moet je toch echt iets meer hints geven over je huidige werk en je wensen.
Ik ben nu projectmatig bezig in het welzijnswerk. Ik werk veel met vrijwilligers, ik netwerk en doe promotie voor mijn project. Daarnaast bouw ik er een website voor.
Ik zou graag weer met vrijwilligers werken..iets zoals vrijwilligerscoordinator, mantelzorgondersteuning of projectmedewerker/leider.
Excuus voor fouten...nieuw toetsenbord en dat gaat nog niet zo soepel.
Bazinga!
maandag 3 januari 2011 om 16:59
Ha, toevallig een lijstje gemaakt omdat ik ook zocht in die regio naar werk in de hulpverlening:
Kwintes - veel woonbegeleiding/SPW.
Centrum Maliebaan - verslaafdenzorg
Lievegoed Zorggroep - verslavingszorg op antroposofische basis
MDVeluwe.nl - Algemeen maatschappelijk werk
Werkinwelzijn.nl is ook wel een goeie.
Vrijwilligerssector e.d. zou ik niet echt weten. Misschien zoeken bij Rode Kruis, de Zonnebloem of Thuiszorg?
Kwintes - veel woonbegeleiding/SPW.
Centrum Maliebaan - verslaafdenzorg
Lievegoed Zorggroep - verslavingszorg op antroposofische basis
MDVeluwe.nl - Algemeen maatschappelijk werk
Werkinwelzijn.nl is ook wel een goeie.
Vrijwilligerssector e.d. zou ik niet echt weten. Misschien zoeken bij Rode Kruis, de Zonnebloem of Thuiszorg?