Wat kan ik hiermee?
vrijdag 12 april 2013 om 12:04
Beste Dames,
Sinds een aantal weken werk ik bij een leuk bedrijf,
Ik ga er altijd met plezier heen alleen ik zit een beetje met een dilemma.
We hebben nu 1 persoon die het team leid,deze persoon heeft ook gesolliciteerd op een functie boven haar,maar is daarop afgewezen,en de gene die daar over gaat heeft daar iemand anders op aangenomen.
Nu is de teamleider een beetje gepiekeerd dat zei het niet is geworden en stookt daarmee ook de andere onder haar op,
Als ik hoor wat ze van plan zijn met de nieuweling vindt ik mijzelf daar niet bijhoren,en voel mezelf nu op dit moment niet prettig,meelopen met hun wil ik niet,de nieuweling wil ik ook niet afvallen dus wat te doen?
Sinds een aantal weken werk ik bij een leuk bedrijf,
Ik ga er altijd met plezier heen alleen ik zit een beetje met een dilemma.
We hebben nu 1 persoon die het team leid,deze persoon heeft ook gesolliciteerd op een functie boven haar,maar is daarop afgewezen,en de gene die daar over gaat heeft daar iemand anders op aangenomen.
Nu is de teamleider een beetje gepiekeerd dat zei het niet is geworden en stookt daarmee ook de andere onder haar op,
Als ik hoor wat ze van plan zijn met de nieuweling vindt ik mijzelf daar niet bijhoren,en voel mezelf nu op dit moment niet prettig,meelopen met hun wil ik niet,de nieuweling wil ik ook niet afvallen dus wat te doen?
vrijdag 12 april 2013 om 12:08
Wat zijn ze precies van plan? Als het iets is wat in de categorie pestgedrag valt: gewoon aangeven dat je daar niet aan meedoet en melden bij leidinggevende (iemand die boven je teamleider staat). En verder gewoon doen waar je je goed bij voelt: niet meeroddelen als je dat niet wilt, dat soort dingen.
vrijdag 12 april 2013 om 12:18