Werk & Studie alle pijlers

Wat kan ik hiermee?

12-04-2013 12:04 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Dames,

Sinds een aantal weken werk ik bij een leuk bedrijf,

Ik ga er altijd met plezier heen alleen ik zit een beetje met een dilemma.

We hebben nu 1 persoon die het team leid,deze persoon heeft ook gesolliciteerd op een functie boven haar,maar is daarop afgewezen,en de gene die daar over gaat heeft daar iemand anders op aangenomen.

Nu is de teamleider een beetje gepiekeerd dat zei het niet is geworden en stookt daarmee ook de andere onder haar op,

Als ik hoor wat ze van plan zijn met de nieuweling vindt ik mijzelf daar niet bijhoren,en voel mezelf nu op dit moment niet prettig,meelopen met hun wil ik niet,de nieuweling wil ik ook niet afvallen dus wat te doen?
Wat zijn ze precies van plan? Als het iets is wat in de categorie pestgedrag valt: gewoon aangeven dat je daar niet aan meedoet en melden bij leidinggevende (iemand die boven je teamleider staat). En verder gewoon doen waar je je goed bij voelt: niet meeroddelen als je dat niet wilt, dat soort dingen.
melden bij een baas hoger dan je teamleider.

Belachelijk, wat kinderachtig om een ander weg te gaan pesten.
Wacht even af tot ze echt iets gaan doen met de nieuweling. Soms is het ook gewoon afreageren van frustraties. Als puntje bij paaltje komt, kunnen ze wel van het hele plan afzien.
Wat een kinderachtig mens zeg, die teamleider van je. Ik zou het zeker aankaarten.
Some flies are too awesome for the wall
Je werkt er een paar weken, je kunt er donder op zich zeggen dan je binnenkort daar niet meer werkt als je je ermee bemoeit
Niet jouw probleem!
To voelt zich niet prettig. Het is dus wel haar probleem. Op hoge poten naar de leiding stappen is inderdaad geen handige stap maar ze moet wel werken met mensen die iets van plan zijn wat niet door de beugel kan. Daar je mond over houden is een vorm van meelopen en dat wil ze nu juist niet.
Het is lastig want je loopt de hele dag met elkaar in een loods he.

Maar het beste wat ik er uit opmaak is me eigen dus afzijdig houden,voordat het straks mijn probleem is.
Wat is jouw functie daar?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Louba heeft een punt. Meestal zeggen mensen in de emotie van alles, maar wordt het nooit uitgevoerd. Even afwachten dus wat er gebeurt.
Logistiek Medewerkster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven