Wat moet ik hiervan denken?
maandag 20 september 2010 om 14:38
Afgelopen donderdag heb ik me ziek gemeld i.v.m. de griep. Verhoging (geen koorts), overgeven, kop vol snot, de hele shabang had ik. Sinds gisteren ging het weer wat beter en hoewel mijn ene oor nog dicht zit en ik natuurlijk nog snotverkouden ben, zat ik er zelf al over na te denken morgen gewoon weer aan het werk te gaan. Ik twijfelde nog wat omdat ik weet dat er veel op me af gaat komen natuurlijk (i.v.m. afwezigheid afgelopen dagen).
Nu kreeg ik dus net telefoon van leidinggevende. Even vragen hoe het gaat en wanneer ik weer op het werk denk te komen. Op zich niet raar hoor, maar ik krijg er toch een onprettig gevoel van, alsof hij mij niet vertrouwd of zo. Een tijd geleden belde hij ook toen ik ziek was, maar in die jaren daarvoor nooit, dus vandaar dat ik het wat gek vind.
Ik heb trouwens gezegd dat ik er morgen weer ben.
Ben benieuwd naar jullie mening en ervaring.
Nu kreeg ik dus net telefoon van leidinggevende. Even vragen hoe het gaat en wanneer ik weer op het werk denk te komen. Op zich niet raar hoor, maar ik krijg er toch een onprettig gevoel van, alsof hij mij niet vertrouwd of zo. Een tijd geleden belde hij ook toen ik ziek was, maar in die jaren daarvoor nooit, dus vandaar dat ik het wat gek vind.
Ik heb trouwens gezegd dat ik er morgen weer ben.
Ben benieuwd naar jullie mening en ervaring.
maandag 20 september 2010 om 20:06
Nee het is helaas niet overdreven....het is zelfs nog ingetoomd....
Ik vind het niet ordinair hoor.....denk dat vele anderen ook zo gereageerd zouden hebben. Als je de hele situatie wist.
Normaliter zou ik NOOIT zoiets doen en zal het ook niet meer doen, maar dit was belachelijk.
Ik was zo ziek dat de arbo bij mij langs moest komen inplaats van dat ik langs moest gaan. Ik lag nog net niet in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Hoop zoiets nooit meer mee te maken zeg en wens het niemand toe!
Ik vind het niet ordinair hoor.....denk dat vele anderen ook zo gereageerd zouden hebben. Als je de hele situatie wist.
Normaliter zou ik NOOIT zoiets doen en zal het ook niet meer doen, maar dit was belachelijk.
Ik was zo ziek dat de arbo bij mij langs moest komen inplaats van dat ik langs moest gaan. Ik lag nog net niet in het ziekenhuis met uitdrogingsverschijnselen. Hoop zoiets nooit meer mee te maken zeg en wens het niemand toe!
maandag 20 september 2010 om 20:11
maandag 20 september 2010 om 20:19
Als je al op meerdere normale manieren aangegeven heb dat je grens bereikt is en de boodschap komt niet over dan ontplof je een keer.
En het heeft geen negatief beeld over mij gebracht op werk. Zelfs veel positieve, dat iemand een keer wat er over zei.
Nogmaals zij is enige tijd geleden per direct uit haar functie ontheven (ontslagen simpelweg) en dit is niet zonder reden geweest natuurlijk.
En het heeft geen negatief beeld over mij gebracht op werk. Zelfs veel positieve, dat iemand een keer wat er over zei.
Nogmaals zij is enige tijd geleden per direct uit haar functie ontheven (ontslagen simpelweg) en dit is niet zonder reden geweest natuurlijk.
vrijdag 24 september 2010 om 17:05
Ben toen ik laatst een paar dagen ziek was ook verschillende keren gebeld door leidinggevende. Alleen niet om te vragen hoe het ging maar met vragen over het werk. Op zich geen ramp maar aan het einde van de eerste dag kreeg ik een sms'je met de opdracht om de volgende ochtend om 9.00 uur te bellen met leidinggevende om haar telefonisch te helpen met het maken van een overzicht. Dat schoot op dat moment even verkeerd, ik was echt hondsberoerd en had ook nauwelijks een stem meer en dan een sms op zo'n toon, dat was even niet leuk.