Werk & Studie alle pijlers

Wat vinden jullie?

13-02-2012 09:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb mijn vraag nu verwijderd ivm privacy.
anoniem_146643 wijzigde dit bericht op 13-02-2012 10:47
Reden: privacy
% gewijzigd
jij bent niks verplicht.

dua geniet van je tweede solli en wordt je daar wel echt aangenomen zonder aan het lijntje te worden gehouden zou ik er zonder schroom helemaal voor gaan!
..popcorn?
Books, jij hebt een goed ontwikkeld integriteits-gevoel en dat is goed. Maar in deze is het leugentje wel zo ontzettend piep klein, dat ik het niet eens meer een leugentje zou willen noemen. Je hebt het goed gedaan, je kunt er toch wel van uitgaan dat die andere sollicitatie vervalt gezien de lange termijn dat je al aan het wachten bent, dus go for it! Ik hoop dat ze je aannemen!
Je hoeft niet altijd alles te vertellen. Je moet toch inkomsten hebben? Dan hadden ze je maar gelijk aan de slag moeten laten gaan.

Zolang jij alleen op een wachtlijst staat, en verder niets, zou ik dus gewoon verder solliciteren.

Ik hoop voor je dat je snel de lucht in mag!
Je hebt tegen ze gelogen omdat je graag een eerlijke kans wil..... Ik vind hem creatief gevonden!
Waarom zou het volgens jou in je nadeel gewerkt hebben dat een andere maatschappij jou blijkbaar zo goed vindt dat ze je op een wachlijst willen zetten terwijl ze nog niemand nodig zijn?

Of je er goed aan gedaan hebt of niet: het is al gebeurd. Je kan niet meer terugdraaien wat je gezegd hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven