Werk & Studie alle pijlers

Webwinkel

17-02-2010 17:55 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier even een nieuwe account voor aangemaakt, omdat ik niet wil dat dit te herkenbaar wordt....en ik ONAFHANKELIJK advies nodig heb.

Ik zit al n tijdje met het idee dat ik een webshop wil beginnen, alleen kan ik zelf geen webshop bouwen. Om 1 te laten maken moet ik een groot bedrag investeren, en dat zie ik niet zo zitten aangezien het ook NIET kan lopen. Ik heb zelf geen kaas gegeten van html en al die dingen, zag wel dat er cursussen voor zijn. Naast een fulltimebaan,opleiding en een gezin heb ik daar dus geen tijd voor.

Wie heeft er tips voor mij???

Natuurlijk heb ik al veel gegooglen en dan kom ik uit op mijnwebshop.com of mijn webwinkel.nl die me wel erg aanspreken. Nou heb ik op een blauwe maandag de gratis versie van mijnwebwinkel geprobeerd ( gewoon om uit te proberen) maar vond dat 3 keer niks. Nu zit ik te denken aan de betaalde versie van mijnwebwinkel, alleen vraag ik me af of je iets meer met de layout kan dan de gratis versie.

Kortom alle tips zijn welkom
met een gekochte versie kan je altijd meer, staat het er niet bij?

Anders zou je eens kunnen zoeken naar JOOMLA, daar zijn als het goed is ook modullen voor te krijgen om een webshop te beginnen... maar weet het niet zeker
Ik weet niet waar je een webwinkel in wilt, maar ik heb goede verhalen gehoord over Etsy Daar ben ik al bezoeker ook graag :-)
Zijn deze ook makkelijk in gebruik??

Ik wil een webwinkel beginnen met kawaii spulletjes, mocht iemand nog tips hebben voor groothandels enzo hoor ik het ook graag
zoek eens op marktplaats, volgens mij heb ik daar afgelopen week toevallig een groothandelaar zien staan met kawaii spulletjes (neem me niet kwalijk als ik het mis heb)

heb even voor je gekeken, dit is wat ik vond, sorry als dat niet is wat je bedoeld

LINKJE
quote:HKkawaii schreef op 17 februari 2010 @ 17:55:

[edit]Een webwinkel is vrij eenvoudig te bouwen en hoeft geen godsvermogen te kosten. Kosten van de host zijn ongeveer 10 euro per maand. [edit]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 21:17
Reden: Onnodige quote OP+reclame
% gewijzigd
Aliquando et insanire lucundum est
Trouwens ik wil een eigen domeinnaam...

en de advertentie op mk....dat zijn charms...ik zat meer te denken aan andere dingetjes bijv: hello kitty briefpapier, schattige portemonneetjes, leuke cadeautjes...noem maar op..

jullie zijn wel snel trouwens hoor...leuk leuk
Ik zit daar ook mee. Heb nu ook de gratis versie van mijnwebwinkel.nl en wil deze upgraden.

Ik vind dat heel veel winkels van mijnwebwinkel d'r best o.k. uit zien. Denk dus dat je best wel wat kan met de lay out.
Waar wij m hebben heb je eigen domeinnaam
Je hebt wel tijd om een webwinkel te runnen, maar niet om je te verdiepen in het opzetten van een site?

Dan zou ik maar eens nagaan of je echt wel tijd hebt voor die winkel, daar moeten ook de minder aantrekkelijke en tijdvretende dingen voor gedaan worden
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Speaking of Hello Kitty, dochterlief heeft er een heeeeeeeel gaaf hooded trainigsjasje van.... En een rozzzzze bodywarme, sooo cute
Je moet in ieder geval geen Vistaprint doen. Deze hebben namelijk een hele stomme url. Je hebt namelijk dan i.p.v. .nl .vpweb.

http://www.strato.nl/shops/online_shops/index.html

Hier heb je bij de Avanced Shop zelfs Ideal.
Ken iemand die websites bouwt, volgens mij doet hij het tegen een redelijke prijs.

Ik kan je zijn emailadres doorsturen als je daar belang bij hebt dan kun je hem even een mailtje sturen en kun je gelijk zijn portfolio gebruiken.
Wat is een redelijke prijs voor jou???
quote:nlies schreef op 17 februari 2010 @ 18:55:

Je hebt wel tijd om een webwinkel te runnen, maar niet om je te verdiepen in het opzetten van een site?

Dan zou ik maar eens nagaan of je echt wel tijd hebt voor die winkel, daar moeten ook de minder aantrekkelijke en tijdvretende dingen voor gedaan worden

Ben ik het wel mee eens....

Denk bijvoorbeeld al alleen aan het updaten van je site, prijzen die wijzigen, nieuwe artikelen, artikelen die er uit gaan enz. enz.

Als je dit in je eentje van plan bent te gaan doen gaat hier veel tijd en moeite in zitten, alleen al met een normale website ben je veel bezig wil je deze een beetje up to date houden.
Ja heb ik me niet echt bij stil gestaan denk ik....

Ik ben over een half jaar klaar met de studie.....dus denk dat het dan allemaal wel goed komt...maar wil me nu wel al verdiepen in hoe en wat
Denk dat je dat idd beter kan doen, kijken hoe alles in zijn werk gaat, wat je ervoor moet regelen enzo.

Tegen de tijd dat je dan begint met je webwinkel heb je iig al heel wat meer kennis opgedaan en zal je grotendeels ook zelf kunnen doen.

Veel suc6 ermee in ieder geval!
Ja maar dan kan ik wel al wat knutselen toch???

Ik zit nu te twijfelen tussen mijnwebwinkel.nl en strato
waar je je webwinkel moet nemen kan ik je helaas niet vertellen, wel dat je rustig wat kan knutselen (zo doe je immers ervaring op)

Rommel wat aan (zonder mensen in de shit te helpen natuurlijk :P ) en leer!

Hoop dat je er uit kom, altijd fijn als je een extra centje kan verdienen en tis nog op een leuke manier ook ;).
Wij hebben hem via shoptrader eigen url enzo! En je kunt alles aanpassen zoals jij wilt!
Is dat ook n makkelijk programma waar je n leuke site mee kan maken???
Ja gewoon klik en klaar, ze werken met Joomla. Je kunt het gratis 2 weken proberen dacht ik!
Oke dat is dan een goede tip...misschien ga ik dat gebruiken

ik had ooit software gekocht: eigen webwinkel van data becker

er stond mooi op de achterkant hoe makkelijk het is, geen kennis van html nodig dit en dat....

en toch kom ik dr niet uit met dat prog. dus mss die van jou gebruiken kabouter 23

zijn er meer mensen die kortgeleden n webshop zijn begonnen en tips hebben??
ik heb me aangemeld voor de 2 weken bij shoptrader, maar kom er nog niet uit hoe ik bepaalde dingen verwijder
Als je echt helemaal geen kaas hebt gegeten van internet en ook geen zin of tijd hebt om je er in te verdiepen, dan is een webwinkel misschien niks voor jou.

Sorry, kan maar beter eerlijk zijn, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven