Weer geweigerd voor een baan
vrijdag 14 februari 2014 om 22:55
jaja ik weet wat vele zullen zeggen doe er wat aan , dan hebben die banen maar pech , ben 2de keer geweigerd en kap ermee, zonnebank heb ik niks meer van gehoord en was nog een baan en die hebben me geweigerd , iedereen beordeelt je maar op uiterlijk , wil weer zo graag aan de slag maar ben me uiterlijk gewend
vrijdag 14 februari 2014 om 22:59
Ja maar Barbiee, wat wil je dan? Jw wil je niet aanpassen, prima hoor. Dan moet je alleen niet klagen dat anderen jou in onaangepaste toestand niet willen.
Overigens ben je bepaald niet de enige die langere tijd op zoek is naar werk. Een beetje meer doorzettingsvermogen zou ik van jou toch we verwachten.
Overigens ben je bepaald niet de enige die langere tijd op zoek is naar werk. Een beetje meer doorzettingsvermogen zou ik van jou toch we verwachten.
vrijdag 14 februari 2014 om 23:00
Ik vind het echt jammer voor je Barbiee. Maar zo werkt het nou eenmaal: een werkgever mag zelf kiezen wie hij/zij aanneemt en daarbij mogen ze nou eenmaal selecteren op kleding en hoeveelheid make-up.
Jij mag ook zelf kiezen wat je aantrekt en wat voor make-up je draagt, maar als je daarmee niet in het plaatje past dat een werkgever voor zich ziet en er zijn nog 10 sollicitanten die wel in dat plaatje passen... Het is nou eenmaal zo.
Jij mag ook zelf kiezen wat je aantrekt en wat voor make-up je draagt, maar als je daarmee niet in het plaatje past dat een werkgever voor zich ziet en er zijn nog 10 sollicitanten die wel in dat plaatje passen... Het is nou eenmaal zo.
vrijdag 14 februari 2014 om 23:02
snap ik maar ik ben zo gewend me uiterlijk en altijd al geweest , ik wil zo graag aan de slag gewoon lekker werken en iets doen al doe ik veel in huis en zoontje maar daarnaast wil ik gewoon lekker actief zijn , ik wil niet veranderen maar graag werken ,de zaken die mij zouden aanemen heb ik geen ervaring mee zoals piercing en tattoo zaken
vrijdag 14 februari 2014 om 23:06
quote:Fame schreef op 14 februari 2014 @ 23:02:
Goh, zelfs de echte Barbie doet haar ordi look in de ban in de hoop serieuzer genomen te worden.
Ze zag er mooi uit vond ik met haar haar een paar tinten donkerder en minder zonnebank oranje
Een hele vooruitgang!
Goh, zelfs de echte Barbie doet haar ordi look in de ban in de hoop serieuzer genomen te worden.
Ze zag er mooi uit vond ik met haar haar een paar tinten donkerder en minder zonnebank oranje
Een hele vooruitgang!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 14 februari 2014 om 23:07
quote:barbiee schreef op 14 februari 2014 @ 23:04:
ze blijven maar afwijzen al klonk de zonnebank werkgever positief maar die waren al vol anders hadden ze me aangenomen ,jammer, ze zeiden dat ze zon type als mij zochten maar iemand voor mij wasEn je hebt natuurlijk gevraagd of ze jou bellen als ze weer een vacature hebben, of niet?
ze blijven maar afwijzen al klonk de zonnebank werkgever positief maar die waren al vol anders hadden ze me aangenomen ,jammer, ze zeiden dat ze zon type als mij zochten maar iemand voor mij wasEn je hebt natuurlijk gevraagd of ze jou bellen als ze weer een vacature hebben, of niet?
vrijdag 14 februari 2014 om 23:10
vrijdag 14 februari 2014 om 23:16
quote:sabbaticalmeds schreef op 14 februari 2014 @ 23:13:
Het is of lekker bruin en blond met boobs blijven in armoede
of iets minder bruin en blond met normale kleding en je eigen geld verdienen zodat je in je vrije tijd er uit kan zien als een.... eh..... als.....eh.... BarbieeeMaar Barbie ziet er niet eens meer uit als Barbie
Het is of lekker bruin en blond met boobs blijven in armoede
of iets minder bruin en blond met normale kleding en je eigen geld verdienen zodat je in je vrije tijd er uit kan zien als een.... eh..... als.....eh.... BarbieeeMaar Barbie ziet er niet eens meer uit als Barbie
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!