Werk & Studie alle pijlers

wegwerpservies bedrukken

23-11-2018 21:35 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een bedrijf dat wegwerpservies bedrukt. Het gaat om papieren borden en koffiebekers. Het gaat om kleine aantallen zoals 1.000 stuks per keer. Meeste bedrijven doen grote aantallen en geen bedrukking van borden.

Groet
H
https://www.maxilia.nl/horeca-promotiea ... scale=1000

Gelijk de tweede link gaf al de mogelijkheid voor kleine oplages.
Niet aan meedoen. Mijn hemel, de hele wereld staat op zijn kop vanwege de vele wegwerprommel, gas mag niet meer, de zeeën verstikken in plastic, en dan wegwerpservies willen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
23-11-2018 21:47
Niet aan meedoen. Mijn hemel, de hele wereld staat op zijn kop vanwege de vele wegwerprommel, gas mag niet meer, de zeeën verstikken in plastic, en dan wegwerpservies willen?
er staat papier Pejeka
En dan ook nog wegwerpservies mét bedrukking, ga je schamen en in een hoekje zitten.....
pejeka schreef:
23-11-2018 21:47
Dit dus. Wegwerp servies, of andere spullen voor eenmalig gebruik waar houdbare alternatieven voor zijn kan echt niet meer.
In dit topic ben ik het met pejeka eens.

Weet je zeker TO dat dit het beste is om te gaan doen? Is er echt geen duurzamere oplossing?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Soms is wegwerpservies de enige optie. En papier is toch niet zo heel belastend voor het milieu? Hoeveel van jullie gaan er jaarlijks met het vliegtuig op vakantie of hebben een houtkachel?
ouwewijsneus schreef:
23-11-2018 21:55
er staat papier Pejeka

Papieren wegwerp servies is nog steeds een belasting op het milieu.
Pientjexxxx schreef:
23-11-2018 22:35
Soms is wegwerpservies de enige optie. En papier is toch niet zo heel belastend voor het milieu? Hoeveel van jullie gaan er jaarlijks met het vliegtuig op vakantie of hebben een houtkachel?

Nou er moet grondstof zijn voor het wegwerp servies, het papier moet gebleekt worden, de bordjes en bekertjes gemaakt, daarna bedrukt en alles moet ook nog verpakt en vervoerd worden. En na gebruik weer met de vuilnismannen opgehaald worden en vermoedelijk verbrand. Niks wegwerps is duurzaam.

En aanvulling: ik ga nooit met het vliegtuig en heb geen houtkachel :yes:
chocolol wijzigde dit bericht op 23-11-2018 22:42
9.88% gewijzigd
chocolol schreef:
23-11-2018 22:38
Papieren wegwerp servies is nog steeds een belasting op het milieu.
neem je 3 sterren eco rating bordjes
ouwewijsneus schreef:
23-11-2018 22:42
neem je 3 sterren eco rating bordjes
copy paste
Houtkachels zouden bij de wet verboden moeten worden.
ik geef mn bek ook maar een douw
ouwewijsneus schreef:
23-11-2018 21:55
er staat papier Pejeka
Wordt ook weggegooid....

En dan hebben we nog de ellende van eten vanaf een papieren bordje. Als er iets onhandig is.... Zeker als je dan ook nog plastic of houten wegwerpbestek hebt.
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven