Welke opleiding zou passen ?
vrijdag 19 februari 2010 om 10:08
Als je het volgende leuk vindt welke opleiding past daar dan mogelijk bij ?
mensen informeren, motiveren en te stimuleren om te besparen
het leren omgaan met geld
ideeën bedenken
brainstormen
voorlichtingen geven
les geven
lesmateriaal ontwikkelen
mijn mening geven
dingen uitzoeken
mensen helpen met zijn/haar persoonlijke ontwikkeling
leidinggeven (geen ervaring mee)
mensen informeren, motiveren en te stimuleren om te besparen
het leren omgaan met geld
ideeën bedenken
brainstormen
voorlichtingen geven
les geven
lesmateriaal ontwikkelen
mijn mening geven
dingen uitzoeken
mensen helpen met zijn/haar persoonlijke ontwikkeling
leidinggeven (geen ervaring mee)
vrijdag 19 februari 2010 om 10:28
quote:_zaza_ schreef op 19 februari 2010 @ 10:19:
En dan werk zoeken in de richting van mensen helpen die in de schuldsanering zitten ofzo?
(geen verstand verder, kwam in me op..)Ze heeft al eerder een topic geopend over budgetcoach/schuldhulpverlening, dus misschien wil ze toch nog wel wat anders.
En dan werk zoeken in de richting van mensen helpen die in de schuldsanering zitten ofzo?
(geen verstand verder, kwam in me op..)Ze heeft al eerder een topic geopend over budgetcoach/schuldhulpverlening, dus misschien wil ze toch nog wel wat anders.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zondag 28 februari 2010 om 17:15
Een sociale opleiding zoals maatschappelijk werk en dienstverlening of culturele en maatschappelijke vorming passen hier goed bij. Vooral culturele en maatschappelijke vorming past goed bij wat jij zoekt. Deze studies kan je ook volgen op het MBO, maar hou er dan rekening mee dat je een minder hoge functie krijgt en dus ook minder verantwoordelijkheid en zelfstandigheid. Als je echt al je genoemde aspecten zelf wil uitvoeren moet je toch echt naar het HBO. Deze opleidingen worden ook deeltijd aangeboden. Ik zelf zit nu in het laatste jaar van culturele en maatschappelijke vorming, dus als je er iets meer over wilt weten, let me know!