Welke school/cursus diploma's heb je?
zondag 30 augustus 2009 om 20:32

zondag 30 augustus 2009 om 21:33
quote:Zwieber schreef op 30 augustus 2009 @ 21:17:
[...]
Nee, was typisch iets van mijn basisschool. Manlief heeft hem bijvoorbeeld niet. We moesten met gym dan schoorsteen klimmen, pakketjes werpen en van dak naar dak slingeren. En ik, gymtechnischgehandicapt zijnde, was dan ook zeer trots op het behalen van mijn diploma.
Er begint trouwens ook iets te dagen over een handstanddiploma op de middelbare school...
Mijn neefje heeft wel een Zwarte Pieten zwemdiploma. Over zo'n loopmat glibberen o.a. geloof ik... De twee zwemlessen voor Sinterklaas, dus de volgende zwemles (zijn derde) was niet zo leuk/interessant.....
ontopic: ook nog rapporten en certificaat van de muziekschool (zit sinds vrijdag weer eens spontaan te mijmeren of ik daar in 2010 een doorstart mee kan maken ofzo...)
[...]
Nee, was typisch iets van mijn basisschool. Manlief heeft hem bijvoorbeeld niet. We moesten met gym dan schoorsteen klimmen, pakketjes werpen en van dak naar dak slingeren. En ik, gymtechnischgehandicapt zijnde, was dan ook zeer trots op het behalen van mijn diploma.
Er begint trouwens ook iets te dagen over een handstanddiploma op de middelbare school...
Mijn neefje heeft wel een Zwarte Pieten zwemdiploma. Over zo'n loopmat glibberen o.a. geloof ik... De twee zwemlessen voor Sinterklaas, dus de volgende zwemles (zijn derde) was niet zo leuk/interessant.....
ontopic: ook nog rapporten en certificaat van de muziekschool (zit sinds vrijdag weer eens spontaan te mijmeren of ik daar in 2010 een doorstart mee kan maken ofzo...)
zondag 30 augustus 2009 om 21:40
maandag 31 augustus 2009 om 09:47
Wat leuk om mee te lezen wat iedereen zo in de kast (of niet) heeft liggen. Vooral die zwartenpieten dingen
Heksencertificaat heb ik ook al niet. Wat ik nergens zag was.. een schaatsdiploma. Ik lig nig altijd in een deuk dat ik er twee heb, terwijl ik écht niet kan schaatsen en het ook nog eens háát!
Toevallig heb ik de laatste jaren wel veel dingen gedaan en gehaald en heeft vriendlief laatst een nieuwe map gehaald, juist om het er allemaal in te krijgen, netjes bij elkaar. Stél je voor dat je er om gevraagd wordt ergens....
Wat erin zit?
knip
Ik zag bij het maken van de map dat ook al mijn rapporten van vroeger erin zitten en zelfs nog iets van die Cito toets. Grappig was dat om allemaal terug te zien.

Toevallig heb ik de laatste jaren wel veel dingen gedaan en gehaald en heeft vriendlief laatst een nieuwe map gehaald, juist om het er allemaal in te krijgen, netjes bij elkaar. Stél je voor dat je er om gevraagd wordt ergens....
Wat erin zit?
knip
Ik zag bij het maken van de map dat ook al mijn rapporten van vroeger erin zitten en zelfs nog iets van die Cito toets. Grappig was dat om allemaal terug te zien.
maandag 31 augustus 2009 om 09:55
Een hele rits, met vooral een hele rits 'onzin-diploma's'
strikdiploma
verkeersbewijs
zwemdiploma a b c
Havo
fotografie en DOKA
rijbewijs
duikbrevetten van open water t/m assistent instructor
EHBO
EHBO bij duikongevallen
DAN oxygen provider
HBO modevormgeving
en nog een stuk of wat computer gerelateerde dingen als ilustrator/photoshop/pdm quest/texcelle
strikdiploma
verkeersbewijs
zwemdiploma a b c
Havo
fotografie en DOKA
rijbewijs
duikbrevetten van open water t/m assistent instructor
EHBO
EHBO bij duikongevallen
DAN oxygen provider
HBO modevormgeving
en nog een stuk of wat computer gerelateerde dingen als ilustrator/photoshop/pdm quest/texcelle
Computer says nooooo
maandag 31 augustus 2009 om 12:51
quote:max09 schreef op 31 augustus 2009 @ 09:47:
Wat leuk om mee te lezen wat iedereen zo in de kast (of niet) heeft liggen. Vooral die zwartenpieten dingen
Heksencertificaat heb ik ook al niet. Wat ik nergens zag was.. een schaatsdiploma. Ik lig nig altijd in een deuk dat ik er twee heb, terwijl ik écht niet kan schaatsen en het ook nog eens háát!
Niet goed gelezen Max, ik heb mijn schaatsdiploma's genoemd. En ik vind het gelukkig WEL leuk!
Grappig om te lezen hoe verschillende achtergronden iedereen heeft.

Niet goed gelezen Max, ik heb mijn schaatsdiploma's genoemd. En ik vind het gelukkig WEL leuk!
Grappig om te lezen hoe verschillende achtergronden iedereen heeft.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 31 augustus 2009 om 13:01
ehm... diploma's:
strikdiploma,
zwemmen A en B
mavo,
MTS bouwkunde
Kleine zeilvaart, Grote zeilvaart en handelsvaart aanvulling
propedeuse hbo-v (nog anderhalf jaar studeren en ik ben klaar)
ehbo en reanimatie
crowd en crisis management
sloepengast
basic safety (soort bhv, maar dan voor op zee)
emmmmmm....
oh ja VCA 1 en 2
Verder weet ik het echt niet zo 1,2 3..
Groet, Scheepje
PS digitaal rijbewijs (word, excel, power point ed) en gewoon rijbewijs
strikdiploma,
zwemmen A en B
mavo,
MTS bouwkunde
Kleine zeilvaart, Grote zeilvaart en handelsvaart aanvulling
propedeuse hbo-v (nog anderhalf jaar studeren en ik ben klaar)
ehbo en reanimatie
crowd en crisis management
sloepengast
basic safety (soort bhv, maar dan voor op zee)
emmmmmm....
oh ja VCA 1 en 2
Verder weet ik het echt niet zo 1,2 3..
Groet, Scheepje
PS digitaal rijbewijs (word, excel, power point ed) en gewoon rijbewijs
maandag 31 augustus 2009 om 13:11
quote:Moonlight82 schreef op 31 augustus 2009 @ 12:51:
[...]
Grappig om te lezen hoe verschillende achtergronden iedereen heeft.Sorry! Ik heb echt alles door zitten lezen
Inderdaad leuk om te doen wat iedereen zoal doet of deed.
[...]
Grappig om te lezen hoe verschillende achtergronden iedereen heeft.Sorry! Ik heb echt alles door zitten lezen

maandag 31 augustus 2009 om 15:29
Ik heb:
- veterdiploma
- tafeldiploma's 1 t/m 11
- Zwemdiploma A
- edit: muziekdiploma
- fietsdiploma
- verkeersdiploma
- EHBO-diploma
- MAVO-diploma (zeven vakken op D-niveau)
- HAVO-diploma
- P- HEAO
- HEAO-diploma richting Economisch Liguïstisch
- Buitenlands HEAO-diploma
-Bul richting Communicatie- en Informatiewetenschappen
O ja en mijn rijbewijs.
- veterdiploma
- tafeldiploma's 1 t/m 11
- Zwemdiploma A
- edit: muziekdiploma
- fietsdiploma
- verkeersdiploma
- EHBO-diploma
- MAVO-diploma (zeven vakken op D-niveau)
- HAVO-diploma
- P- HEAO
- HEAO-diploma richting Economisch Liguïstisch
- Buitenlands HEAO-diploma
-Bul richting Communicatie- en Informatiewetenschappen
O ja en mijn rijbewijs.
anoniem_61528 wijzigde dit bericht op 31-08-2009 15:32
Reden: muziekdiploma vergeten! Oeps!
Reden: muziekdiploma vergeten! Oeps!
% gewijzigd
maandag 31 augustus 2009 om 15:50
dinsdag 1 september 2009 om 18:14
dinsdag 1 september 2009 om 20:17
Havo
1 deelcertificaat VWO
Schoevers
Vakdiploma cafebedrijf
Handelsdiploma oude stijl
Detex I en II
Visagie en huidverzorging
Praktijkdiploma boekhouden
nu bezig met MBA (moderne bedrijfsadministratie)
En volgens mij vergeet ik nog het een en ander. Altijd als ik een jaartje niet erbij studeer, trap ik weer in de valkuil. Vandaar dat lappendekentje aan diverse diploma's.
Ik heb geen strikdiploma! Gelukkig draag ik altijd pumps . Wel zwemmen A en B en mijn jeugdnatuurwachtdiploma met insigne en sportdagdiploma's. Zelfs als ik niet geweest was, da's ook wel weer knap.
1 deelcertificaat VWO
Schoevers
Vakdiploma cafebedrijf
Handelsdiploma oude stijl
Detex I en II
Visagie en huidverzorging
Praktijkdiploma boekhouden
nu bezig met MBA (moderne bedrijfsadministratie)
En volgens mij vergeet ik nog het een en ander. Altijd als ik een jaartje niet erbij studeer, trap ik weer in de valkuil. Vandaar dat lappendekentje aan diverse diploma's.
Ik heb geen strikdiploma! Gelukkig draag ik altijd pumps . Wel zwemmen A en B en mijn jeugdnatuurwachtdiploma met insigne en sportdagdiploma's. Zelfs als ik niet geweest was, da's ook wel weer knap.
woensdag 2 september 2009 om 21:07
Strikdiploma
Zwemdiploma A tm zwemvaardigheid 2, incl. zwemmend redden 1 en kunstzwemmen 1
Dansdiploma's Brons tm goud ster
EHBO (vd basisschool)
Verkeersdiploma
Rijbewijs
Gymnasium
doctoraal diploma Sociale Geografie
certificaat taxeren (moet ik nog ophalen, heb net mijn tentamen gehaald!)
certificaat zakelijke correspondentie in het Engels
Vast nog iets vergeten
wat een stapel papier verzamel je toch als je het zo onder elkaar zet.... Misschien moet ik ergens een boom planten ter compensatie...
vergeet bijna mijn jazzbalet diploma
Zwemdiploma A tm zwemvaardigheid 2, incl. zwemmend redden 1 en kunstzwemmen 1
Dansdiploma's Brons tm goud ster
EHBO (vd basisschool)
Verkeersdiploma
Rijbewijs
Gymnasium
doctoraal diploma Sociale Geografie
certificaat taxeren (moet ik nog ophalen, heb net mijn tentamen gehaald!)
certificaat zakelijke correspondentie in het Engels
Vast nog iets vergeten
wat een stapel papier verzamel je toch als je het zo onder elkaar zet.... Misschien moet ik ergens een boom planten ter compensatie...

vergeet bijna mijn jazzbalet diploma