Werk & Studie alle pijlers

Welke school/cursus diploma's heb je?

30-08-2009 20:32 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn Havo en twee verschillende Propedeuse diploma's van HBO psychologie opleidingen.

Verder natuurlijk mijn strik diploma, fiets diploma en zwemdiploma ook via school behaald haha.

Ik vroeg me af in welke richtingen mensen op viva gestudeerd hebben!
Heb laatst via mijn werk CFB cursus gehaald, best heftig!
CFB? Uh geen idee .
Uni rechten.

Ook heb ik: mijn zwartenpietendiploma

Zwemdiploma A

Bruine band judo diploma

strikkendiploma

dansdiploma brons

(je zet me wel aan het denken nu eigenlijk over wat voor een zooidiploma's ik nog meer heb)
-zwemdiploma a

- zwemdiploma b

- zwemdiploma c

- basis zwemdiploma

- zwemvaardigheid 1

- zwemvaardigheid 2

- zwemvaardigheid 3

- snorkellen 1

- snorkellen 2

- snorkellen 3

- reddend zwemmen 1

- reddend zwemmen 2

- reddend zwemmen 3

- MAVO 6 vakken op D-niveau

- MBO Sociaal pedagogisch hulpverlening, met lof

- HBO, Maatschappelijk werk en dienstverlening

- Certificaat reanimatie met AED
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Heb alle kinderdiploma's weggelaten, maar heb ook nog een paarden diploma voor schaken enzo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
- Zwemdiploma A&B, zwemmend redden 1 t/m 6 & zwemmend redden A

- paardrijd-diploma

- Havo-diploma

- Propedeuse-diploma Pabo
strikdiploma, zwemdiploma a en b, ehbo jeugh diploma, ruiterbewijs, menbewijs, voltigeleiderdiploma, stralingsveiligheid niveau 8 (dacht ik), snijbewijs, uni propedeuse en bachelor diploma in bep richting, propedeuse biologie, master diploma, werkcursusdiploma's, toefl test bewijs, swahili cursus bewijs.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Oh mijn verkeersdiploma natuurlijk van groep 7! Ik skip even alle cursussen enzo hoor, die zijn niet boeiend.
Oh ik heb ook een dansdiploma brons! En verder zwem AtmC geloof ik iig heb ik reddingszwemmen erbij gehad. Weet niet bij welk diploma dat hoort.
oh en mijn duikbewijzen! PADI open water en advanced open water. En inderdaad het verkeersdiploma niet te vergeten!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Zwemdiploma's (een hele zooi), veterdiploma, verkeersdiploma, rijbewijs, gymnasiumdiploma, bachelor uni, master uni, bezig met doctor-diploma.
Ik heb oa een diploma 'omgaan-met-onze-goedkope-krachten-in-verweggistan'
quote:Elvestad schreef op 30 augustus 2009 @ 20:55:

Zwemdiploma's (een hele zooi), veterdiploma, verkeersdiploma, rijbewijs, gymnasiumdiploma, bachelor uni, master uni, bezig met doctor-diploma.Krijg je bij je promotie echt een diploma? Er is wel iets wat in een rol gestopt wordt, maar is dat een diploma?
Rijbewijs heb ik niet eens meegeteld....
quote:singalala schreef op 30 augustus 2009 @ 20:56:

[...]

Krijg je bij je promotie echt een diploma? Er is wel iets wat in een rol gestopt wordt, maar is dat een diploma?Het is net zo'n ding als bij de master maar dan wat groter en met meer stempels en handtekeningen
Nou en of je een diploma krijgt! Bij het doctor-diploma halen ze echt alles uit de kast, formaat minimaal A3 en je moet je Latijn weer even helemaal ophalen...
Diverse zwemdiploma's, duikbrevet, vliegbevret, diploma's paardrijden tot Z-dressuur en eh...dat was het wel Oh ja, natuurlijk hét diploma waarmee ik mijn brood moet verdienen; geneeskunde.

Wat leuk, veterstrikdiploma's. Dat heb ik nooit gehad, wel alfabet.
Zwemdiploma A

Veterstrikdiploma

Sportdag-diploma

Verkeersdiploma

Rijbewijs B

Zeildiploma 1

VWO diploma

Conservatorium zang en piano

Docent kunstvakken 1ste graads...master.
Ik voel me er wel wat karig vanaf komen in verhouding met sommigen... jee, wat krijgt een mens soms veel diploma's in zijn leven.
quote:Ademes schreef op 30 augustus 2009 @ 20:58:

Nou en of je een diploma krijgt! Bij het doctor-diploma halen ze echt alles uit de kast, formaat minimaal A3 en je moet je Latijn weer even helemaal ophalen...Ohw, nou dan ga ik ervoor :-D Ik ben gek op diploma's Even carriere switch maken en gaan promoveren.....
Zwemdiploma A , B, C

VWO

verpleegkunde en een medische opleiding (deel)

poepenophetpotjediploma

hond heeft ook diploma, maar ja, dat ben IK eigenlijk :-)

EHBO
Bewaren jullie al je diploma's? Ik heb de belangrijke wel Havo en propedeuses maar de rest geeeeeen flauw idee waar ze liggen..
ach, het belangrijkste vergeten

Het Rijbewijs
quote:Zwieber schreef op 30 augustus 2009 @ 21:00:

Ik voel me er wel wat karig vanaf komen in verhouding met sommigen... jee, wat krijgt een mens soms veel diploma's in zijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven