Welke school/cursus diploma's heb je?
zondag 30 augustus 2009 om 20:32
zondag 30 augustus 2009 om 20:47
-zwemdiploma a
- zwemdiploma b
- zwemdiploma c
- basis zwemdiploma
- zwemvaardigheid 1
- zwemvaardigheid 2
- zwemvaardigheid 3
- snorkellen 1
- snorkellen 2
- snorkellen 3
- reddend zwemmen 1
- reddend zwemmen 2
- reddend zwemmen 3
- MAVO 6 vakken op D-niveau
- MBO Sociaal pedagogisch hulpverlening, met lof
- HBO, Maatschappelijk werk en dienstverlening
- Certificaat reanimatie met AED
- zwemdiploma b
- zwemdiploma c
- basis zwemdiploma
- zwemvaardigheid 1
- zwemvaardigheid 2
- zwemvaardigheid 3
- snorkellen 1
- snorkellen 2
- snorkellen 3
- reddend zwemmen 1
- reddend zwemmen 2
- reddend zwemmen 3
- MAVO 6 vakken op D-niveau
- MBO Sociaal pedagogisch hulpverlening, met lof
- HBO, Maatschappelijk werk en dienstverlening
- Certificaat reanimatie met AED
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 30 augustus 2009 om 20:48
Heb alle kinderdiploma's weggelaten, maar heb ook nog een paarden diploma voor schaken enzo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 30 augustus 2009 om 20:52
strikdiploma, zwemdiploma a en b, ehbo jeugh diploma, ruiterbewijs, menbewijs, voltigeleiderdiploma, stralingsveiligheid niveau 8 (dacht ik), snijbewijs, uni propedeuse en bachelor diploma in bep richting, propedeuse biologie, master diploma, werkcursusdiploma's, toefl test bewijs, swahili cursus bewijs.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
zondag 30 augustus 2009 om 20:54
oh en mijn duikbewijzen! PADI open water en advanced open water. En inderdaad het verkeersdiploma niet te vergeten!
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

zondag 30 augustus 2009 om 20:56
quote:Elvestad schreef op 30 augustus 2009 @ 20:55:
Zwemdiploma's (een hele zooi), veterdiploma, verkeersdiploma, rijbewijs, gymnasiumdiploma, bachelor uni, master uni, bezig met doctor-diploma.Krijg je bij je promotie echt een diploma? Er is wel iets wat in een rol gestopt wordt, maar is dat een diploma?
Zwemdiploma's (een hele zooi), veterdiploma, verkeersdiploma, rijbewijs, gymnasiumdiploma, bachelor uni, master uni, bezig met doctor-diploma.Krijg je bij je promotie echt een diploma? Er is wel iets wat in een rol gestopt wordt, maar is dat een diploma?
zondag 30 augustus 2009 om 20:57
zondag 30 augustus 2009 om 20:58
zondag 30 augustus 2009 om 21:00
quote:Ademes schreef op 30 augustus 2009 @ 20:58:
Nou en of je een diploma krijgt! Bij het doctor-diploma halen ze echt alles uit de kast, formaat minimaal A3 en je moet je Latijn weer even helemaal ophalen...Ohw, nou dan ga ik ervoor
Ik ben gek op diploma's Even carriere switch maken en gaan promoveren.....
Nou en of je een diploma krijgt! Bij het doctor-diploma halen ze echt alles uit de kast, formaat minimaal A3 en je moet je Latijn weer even helemaal ophalen...Ohw, nou dan ga ik ervoor