Welke vacaturesites?
maandag 1 maart 2010 om 14:29
maandag 1 maart 2010 om 14:30
maandag 1 maart 2010 om 15:12
Ik zou eerst wat preciezer bedenken wat je wilt en zoekt. Je kunt bij de overheid kijken of op www.binnenlandsbestuur.nl maar ook op volkskrantbanen (vond ik zelf altijd fijn) enzovoort.
Gerichter zoeken kun je echter juits ook bij bedrijven enzo inderdaad.
Gerichter zoeken kun je echter juits ook bij bedrijven enzo inderdaad.
maandag 1 maart 2010 om 15:31
Op vacatures van bedrijven zoeken geeft als verder voordeel dat je meer onder ogen krijgt dan je in de eerste instantie invoert bij een vacature bank. Beetje nadenken of je dat ook zou kunnen of willen schept nieuwe mogelijkheden. Men blijft graag in hetzelfde hangen, terwijl er meer mogelijk kan zijn.
Uiteraard als aanvulling op de vacature sites
Uiteraard als aanvulling op de vacature sites
maandag 1 maart 2010 om 16:25
wat ook echt goed werkt is de gouden gids en i-local en zoeken naar bedrijven waar je graag zou willen werken en open sollicitaties doen. Het voordeel hiervan is dat je vrijwel geen concurrentie hebt, mocht er toevallig een vacature open staan. Ook kan je op deze manier bedrijven traceren en op de websites zien of er vacatures zijn. Als je gaat solliciteren via vacaturebank ofzo maak je natuurlijk wel kans dat je wordt uitgenodigd voor een gesprek, alleen zijn er zoveel meer sollicitanten dat de bedrijven ontzettend selectief worden.
Ik spreek uit ervaring
Ik spreek uit ervaring
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.