Werk & Studie alle pijlers

Werk; interne vacature

03-11-2020 19:13 28 berichten
Momenteel werk ik nu 2.5 jaar bij dezelfde werkgever.
Ik werk als huishoudelijk hulp bij cliënten thuis en 1 middag op een locatie.
Er zijn een stuk of wat cliënten en bij de meesten kom ik een uur of 1.5 uur. Zo ben ik een hele dag bezig. Ik vlieg overal heen op een dag. Soms ben ik een uur bij een cliënt en dan moet ik weer naar de andere client en dan vaak weer veel reistijd. Ik werk dan wel 3 dagen maar die dagen zo heen en weer te vliegen, breekt mij nu op.

Ik heb aangegeven dat ik op een vaste locatie wil werken. Maar daar was nog geen vacature. Tot nu... Ik werd vorige week gebeld dat er een vacature vrij was op een locatie. Daar werk ik ook met cliënten maar dan gewoon op locatie.voor mij zou dat betekenen geen gevlieg meer en Misschien meer rust. Ik mocht er over nadenken nog. Eerst had ik zoiets van nee, omdat ik eerst twijfelde maar nu ik er langer over nadenk...

- de locatie is niet in mijn woonplaats, maar 20 minuten reizen met de auto. Naar 1 locatie ipv heen en weer op de fiets naar cliënten
- Voor mij misschien meer rust doordat ik niet heen en weer naar cliënten hoef. Elke dag naar een vaste locatie valt nog te doen.
- deze vacature is 18 uur en ik werk nu 20 uur maar wellicht kan ik ergens anders de andere 2 a 3 uren werken zodat mijn uren gelijk blijven
- Nu bij de cliënten ben ik vaak alleen weinig contact met collega's en bij sommige cliënten ben ik ook alleen dus weinig contact. Voelt best eenzaam en moet veel zelf regelen. Op locatie heb ik meer contact en in mijn geval is dat wel beter.

Ik ben al stressgevoelig en dacht eerst her valt mee maar de laatste tijd breekt mij dat op, dat ik vaak overal heen moet. Werken op een locatie zou mij waarschijnlijk meer rust brengen. Maar elke dag 20 minuten met de auto valt nog te overzien.