Werk & Studie alle pijlers

Werk; interne vacature

03-11-2020 19:13 28 berichten
Momenteel werk ik nu 2.5 jaar bij dezelfde werkgever.
Ik werk als huishoudelijk hulp bij cliënten thuis en 1 middag op een locatie.
Er zijn een stuk of wat cliënten en bij de meesten kom ik een uur of 1.5 uur. Zo ben ik een hele dag bezig. Ik vlieg overal heen op een dag. Soms ben ik een uur bij een cliënt en dan moet ik weer naar de andere client en dan vaak weer veel reistijd. Ik werk dan wel 3 dagen maar die dagen zo heen en weer te vliegen, breekt mij nu op.

Ik heb aangegeven dat ik op een vaste locatie wil werken. Maar daar was nog geen vacature. Tot nu... Ik werd vorige week gebeld dat er een vacature vrij was op een locatie. Daar werk ik ook met cliënten maar dan gewoon op locatie.voor mij zou dat betekenen geen gevlieg meer en Misschien meer rust. Ik mocht er over nadenken nog. Eerst had ik zoiets van nee, omdat ik eerst twijfelde maar nu ik er langer over nadenk...

- de locatie is niet in mijn woonplaats, maar 20 minuten reizen met de auto. Naar 1 locatie ipv heen en weer op de fiets naar cliënten
- Voor mij misschien meer rust doordat ik niet heen en weer naar cliënten hoef. Elke dag naar een vaste locatie valt nog te doen.
- deze vacature is 18 uur en ik werk nu 20 uur maar wellicht kan ik ergens anders de andere 2 a 3 uren werken zodat mijn uren gelijk blijven
- Nu bij de cliënten ben ik vaak alleen weinig contact met collega's en bij sommige cliënten ben ik ook alleen dus weinig contact. Voelt best eenzaam en moet veel zelf regelen. Op locatie heb ik meer contact en in mijn geval is dat wel beter.

Ik ben al stressgevoelig en dacht eerst her valt mee maar de laatste tijd breekt mij dat op, dat ik vaak overal heen moet. Werken op een locatie zou mij waarschijnlijk meer rust brengen. Maar elke dag 20 minuten met de auto valt nog te overzien.

Maar op dit moment zit ik ook niet lekker in mijn vel. Ik slik wel anti depressiva. En binnenkort ga ik naar een psycholoog. Maar als ik wel op die vaste locatie wil werken, moet ik er ook rekening mee houden dat ik soms naar mijn psycholoog moet. En op mijn werk weet niet iedereen dat ik problemen heb. Alleen een vertrouwenspersoon en een leidinggevende.

En aan de ene kant denk ik, dit is wel een mooie kans voor mij. Vaste locatie, meer contacten, en elke dag 20 minuten heen weer rijden kan nog ipv constant om de uur overal heen te vliegen.

Soms twijfel ik nog maar aan de ene kant ben ik heel enthousiast. Wellicht hebben jullie tips...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!!!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hey, dit is echt leuk om te lezen! Gefeliciteerd, een leuke start zo vlak voor het nieuwe jaar! :thumbsup:
Ik zou het meteen doen. Ik zeg grijp deze kans. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven