werken in de cateringbranche
zondag 16 februari 2014 om 13:17
iemand ervaring, kennis, opleiding gedaan in de catering branche, is hier nog werk in te vinden, alle informatie is welkom, ik wil mij omscholen aangezien er momenteel meer mensen in de zorg ontslagen worden dan aangenomen worden.
ik ben dus bezig met arbeidsmarktorientatie en heb budget om mij om te laten scholen.. ben benieuwd naar jullie ervaringen in de cateringbranche...
ik ben dus bezig met arbeidsmarktorientatie en heb budget om mij om te laten scholen.. ben benieuwd naar jullie ervaringen in de cateringbranche...
zondag 16 februari 2014 om 14:46
Je zou eventueel voor jezelf kunnen beginnen, vooropgesteld dat je daarvoor de juiste opleiding hebt en voldoende ruimte. Toevallig kwam het hier laatst ter sprake toen het over onder andere het eten van Tafeltje Dekje ging, of Apetito. Vaak zijn het ouderen die die maaltijden bestellen, daar wordt niet altijd rekening mee gehouden. Ook in verzorgingstehuizen is dat het geval, soms is het vlees zo taai dat de kunstgebitten je bij wijze van spreken om de oren vliegen. Juist mensen die verzorging nodig hebben hebben, mijns inziens, recht op een lekkere maaltijd, dat hoeft geen drie sterrenmaaltijd te zijn maar wel smakelijk en afwisselend.
verba volant, scripta manent.
zondag 16 februari 2014 om 17:42