Werk & Studie alle pijlers

werken ongezond...

01-04-2015 11:10 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi goedemorgen,

Vanaf 01 juni 2014 werk ik niet meer door een arbeidsconflict. In het begin vond ik dat erg lastig , ik was namelijk bijna 8 jaar werkzaam als commercieel medewerker binnendienst. En had het prima naar mijn zin. Tot er wat wrijving tussen mij en mijn manager ontstond. Nou ja ik was niet van plan om voor die jongen te kruipen, dus ben mijzelf gebleven. Gelukkig zijn we er uit gekomen en heb ik netjes wat centjes meegekregen. Nu zit ik in de WW en solliciteer druk. Maar heb ook zeeen van tijd over, om te koken , wakker te worden wanneer het licht word. Slapen wanneer ik moe ben . Sporten. Leuke dingen en nadenken over de toekomst en die neigt steeds meer naar een totaal andere omgeving. Zonnig en buiten onze prachtige EU.

Weken is niet gezond is mijn conclusie :D

Eigenlijk wil ik helemaal niet meer heel graag werken , zijn er gelijk denkenden.
Als Dreamer zegt dat werken voor haar wel gezond is, begin je om je heen te slaan. Als ik stel dat het een zootje zou worden hier als iedereen er dezelfde gedachtengang op na hield als jij, zeg je dat dat nou net niet de bedoeling is.

Je vind je zelf autonoom, autodidact ( ik vraag me serieus af of je wel weet wat dat is) geen kuddedier ( dat zijn we allemaal, elke groepering, hoe klein ook, is een kudde) en onafhankelijk ( echt. Zonder sociaal vangnet zal je ten dode zijn opgeschreven)

Je hebt werkelijk geen idee. Maar dat geeft niet, mijn pubers zijn ook soms wat traag van begrip. Er is heus hoop. Heus'.
Hoi Dreamer :-)

Lekker he, weekend!!
Maar je hebt je platform kerel!

Geniet zolang het duurt.
Ik vind het vreselijk om voor een baas te werken elke dag mega vroeg op om de hele dag in een ruimte te zijn met veel gezeik aan je kop, dat is ook de reden dat ik eigen ondernemer ben geworden werk vanuit huis ga naar klanten toe mijn hobby is sport en nu ook mijn werk, Ook niet altijd makkelijk maar wel veel mee vrijheid, ik snap haar wel ergens eigenlijk. Maar TO je moet gaan nadenken wat je nu wilt gaan doen wellicht omscholing of andere richting zou je misschien weer kunnen motiveren om weer plezier in werken te krijgen.
quote:Yggdrasil- schreef op 04 april 2015 @ 16:02:

Hoi Dreamer :-)

Lekker he, weekend!!

Heerlijk, en 4 hele dagen!

Ik kan me echt voorstellen dat er mensen zijn, voor wie juist een eigen bedrijf hebben beter uitpakt. Maar ik heb ten eerste niet zo ineens een hobby, waar ik mijn geld mee kan (en wil) verdienen. Ten tweede heb ik dus een externe motivator nodig om mijn bed uit te komen. En dat is een 'baas', kennelijk.

Als derde heb ik dus inderdaad het probleem, dat ik echt de rust van 'nu heb ik vrij' nodig heb. Op school had ik er al last van, dat je met huiswerk eigenlijk nooit klaar was, altijd een bepaalde druk, behalve tijdens de grote vakantie. Die voelde dan ook als een opluchting. In weekenden en andere vakanties kon ik me nooit echt vrij voelen, mogelijk ook doordat ik niet echt uitblink in discipline, waardoor ik ook echt nooit echt klaar was met huiswerk.
Later is nu
Het is maar goed dat werken je niet leuk lijkt, want volgens mij zouden collega's ontzettend moe van je worden.

Wat weet jij een hoop onzin te bedenken zeg.
quote:Rosan003 schreef op 04 april 2015 @ 20:39:

Het is maar goed dat werken je niet leuk lijkt, want volgens mij zouden collega's ontzettend moe van je worden.

Wat weet jij een hoop onzin te bedenken zeg.nee joh. die hogebloeddruk van die figuren. kwam dat door dat gevreet van zoute drop en de hele dag koffie zuipen en maar klagen. djeeezzz. En weet je het zal wel meevallen anders was ik na 2 jaar al door de mand gevallen gekkie . ik zeg wel wat ik van alles vind en dan het liefst hardop. Daar ging het mis ;) , je hoeft niet altijd sorry te zeggen.
quote:Yggdrasil- schreef op 04 april 2015 @ 16:03:

Maar je hebt je platform kerel!

Geniet zolang het duurt.en dan starten we een nieuw topic
[quote]Yggdrasil- schreef op 04 april 2015 @ 15:55:

Ik zou dat blog echt laten zitten. Je spelling is om te janken. Je taalgebruik extreem puberaal. Je overal-tegenaan-schop houding is slaapverwekkend en voorspelbaar. En je hebt werkelijk NIKS te vertellen. Gewoon niet doen.

Bovendien: niet werken is niet werken! Dus ook geen blog.

Vind het wel typisch en egoïstisch dat niet iedereen dezelfde antiwerkhouding als jij mag hebben. Want wat maakt dat jij dat alleenrecht hebt?

Je bent niet alleen dom en kortzichtig, maar ik zou die avatar ook weg doen. Echt, je moet je grenzen leren kennen man![/quote

is dit een hoogwaardig forum
quote:Yggdrasil- schreef op 04 april 2015 @ 15:55:

Ik zou dat blog echt laten zitten. Je spelling is om te janken. Je taalgebruik extreem puberaal. Je overal-tegenaan-schop houding is slaapverwekkend en voorspelbaar. En je hebt werkelijk NIKS te vertellen. Gewoon niet doen.

Bovendien: niet werken is niet werken! Dus ook geen blog.

Vind het wel typisch en egoïstisch dat niet iedereen dezelfde antiwerkhouding als jij mag hebben. Want wat maakt dat jij dat alleenrecht hebt?

Je bent niet alleen dom en kortzichtig, maar ik zou die avatar ook weg doen. Echt, je moet je grenzen leren kennen man!is het niet ' ik zal '
avatar aangepast op verzoek van een lezer
Veel beter!!!
quote:matszy27 schreef op 04 april 2015 @ 14:37:

[...]

en een blog steekt wel wat anders in elkaar heh.ah, zet de link van je Blog even neer, we zullen je niet staffen
quote:Yggdrasil- schreef op 05 april 2015 @ 17:06:

Veel beter!!!mijn lijf :D
quote:lilalinda schreef op 05 april 2015 @ 17:30:

[...]

ah, zet de link van je Blog even neer, we zullen je niet staffen

Wie zal mij straffen ? Jij, jullie. OOhWww, ja ik heb een 'officiele waarschuwing' gekregen dat deed zeer. Ik geef jullie toch hier voer om te reageren. Denk je dat ik bang ben voor kritiek van anoniempjes nope. face to face nope. Hahaha. Totaal geen voer voor jou mijn blog , jij zal mij eerst eens netjes antwoord kunnen geven ;) , en anders gaat het jou 'geen hol aan' .

Het 'VIVA FORUM' heeft genoeg diepgang voor jou Lin ;)

Matszy
quote:matszy27 schreef op 05 april 2015 @ 20:19:

[...]

Wie zal mij straffen ? Jij, jullie. OOhWww, ja ik heb een 'officiele waarschuwing' gekregen dat deed zeer. Ik geef jullie toch hier voer om te reageren. Denk je dat ik bang ben voor kritiek van anoniempjes nope. face to face nope. Hahaha. Totaal geen voer voor jou mijn blog , jij zal mij eerst eens netjes antwoord kunnen geven ;) , en anders gaat het jou 'geen hol aan' .

Het 'VIVA FORUM' heeft genoeg diepgang voor jou Lin ;)

Matszynee, ik dus juist niet, dat zeg ik toch
quote:lilalinda schreef op 05 april 2015 @ 20:26:

[...]

nee, ik dus juist niet, dat zeg ik tochlekker slapen straks
quote:lilalinda schreef op 05 april 2015 @ 20:26:

[...]

nee, ik dus juist niet, dat zeg ik tochlekker lijf heb ik heh. normaal krijgen kerels na hun 30 e een pens
quote:matszy27 schreef op 05 april 2015 @ 22:47:

[...]

lekker lijf heb ik heh. normaal krijgen kerels na hun 30 e een pensJa en verantwoordelijkheidsgevoel.
OMG ben je al over de 30?

Je leest als een puber man...
Later is nu

[...]

lekker lijf heb ik heh. normaal krijgen kerels na hun 30 e een pensJe denkt toch niet dat iemand hier gelooft dat jij dat bent op de foto?
quote:Dreamer schreef op 05 april 2015 @ 23:53:

OMG ben je al over de 30?

Je leest als een puber man...Over de 30 en dan proberen je man te voelen door een fotootje op het Viva forum
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tjonge ik moet ineens aan Johnny Bravo denken na het lezen van deze topic niet heel slim deze jongen 35 jaar gedrag van een jochie van 16..... Te lui om te werken en helemaal vol van zich zelf zo niet sexy.......
quote:matszy27 schreef op 04 april 2015 @ 13:15:

[...]

haha. huhuh . dus je valt op burberries. is je vriendje zo een nederlandse cultuur verrijker . een krullenbol op een scooterHaha. huhuh, nee dus. Grappig dat juist jij over cultuur verrijkers spreekt

[...]

lekker lijf heb ik heh. normaal krijgen kerels na hun 30 e een pensVoor jou wel praktisch, kun je gewoon jezelf over het paard tillen als de rest gewoon aan het werk is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven