Werk & Studie alle pijlers

Werkvoorraad

04-05-2015 13:28 3 berichten
Ik zit een beetje met een dilemma. Ik heb op zich best leuk werk. Ik werk een aantal dagen in de week en de taken die ik doe zijn best leuk, maar er ik merk dat het werk terug loopt. In principe ben ik mijn werk aan het verdelen over de dagen en ben ik mooi klaar aan het eind van de week. Afgelopen vrijdag had ik echter een dag dat er tien dingen tegelijk moesten en dat ik alle zeilen bij moest zetten om het af te krijgen...en dat voelde zo goed.. En nu: geef ik dit aan bij mijn manager in de hoop dat er meer of ander werk gegenereerd wordt, maar wel met een risico dat men denkt ook zonder mij te kunnen (ze zijn min of meer aan het reorganiseren) of laat ik het zo in de hoop dat mijn sollicitaties tot iets concreets leiden.

Ik weet even niet wat wijsheid is. Er moet tenslotte ook brood op de plank komen. Wat zouden jullie doen?
Je bent proactief als je zelf aangeeft meer aan te kunnen. Een goede manager heeft zelf ook wel door dat het werk terugloopt en dat je te weinig te doen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je het niet brengen als: ik heb weinig te doen, is er meer? Maar meer in de trant van: ik ben altijd op zoek naar een leuke uitdaging, dus kom maar op!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven