Wie heeft gelijk?
woensdag 26 september 2018 om 10:03
Volgens mij is dit geen kwestie van gelijk hebben want je collega biedt tig keer zijn excuses aan en hij weet ook wel dat ie dit niet goed georganiseerd had. In theorie is het natuurlijk zijn verantwoordelijkheid en had hij zelf de sleutel moeten gaan regelen. Gezien de tijd was dat niet mogelijk dus moest het maar even zo. Rot voor jou ja, maar ik zie hier geen principekwestie in ofzo. Kan gebeuren.
woensdag 26 september 2018 om 10:05
woensdag 26 september 2018 om 10:10
havermoutpapje schreef: ↑26-09-2018 10:03iedereen heeft een eigen sleutel maar hij had de sleutel van de deur die naar de kassa niet bij omdat hij dus die deur normaal nooit op slot doet.
Dan had hij dus gewoon zijn eigen sleutel kunnen halen. Lekker makkelijk om jou met zijn probleem op te zadelen.
woensdag 26 september 2018 om 10:12
Ik zou de kassa niet oplaten en verzoeken dat hij zijn sleutel gebruikt. Ik zou dit ook melden bij een hogere baas.
Het volgende zal namelijk gebeuren wanneer jij de kassa open laat voor hem terwijl de afspraak is afsluiten. Er wordt gestolen en jij krijgt de schuld omdat jij de kassa hebt open gelaten. Hij doet vervolgens alsof hij van niets weet terwijl jij op zijn verzoek de kassa hebt open gelaten.
Hij ergert je bewust om je medewerking te krijgen. Je collega neemt voortaan zijn sleutel gewoon mee zoals afgesproken.
Het volgende zal namelijk gebeuren wanneer jij de kassa open laat voor hem terwijl de afspraak is afsluiten. Er wordt gestolen en jij krijgt de schuld omdat jij de kassa hebt open gelaten. Hij doet vervolgens alsof hij van niets weet terwijl jij op zijn verzoek de kassa hebt open gelaten.
Hij ergert je bewust om je medewerking te krijgen. Je collega neemt voortaan zijn sleutel gewoon mee zoals afgesproken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 26 september 2018 om 10:13
woensdag 26 september 2018 om 10:15
viva-amber schreef: ↑26-09-2018 10:12Hij ergert je bewust om je medewerking te krijgen. Je collega neemt voortaan zijn sleutel gewoon mee zoals afgesproken.
Ik twijfel tussen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 26 september 2018 om 10:15
Om 7u is het inderdaad nog gewoon donker, weet niet in welke tijdzone iedereen leefthavermoutpapje schreef: ↑26-09-2018 10:13Klopt eigenlijk zou hij die zelf bij moeten hebben. Nu heb ik echt geluk dat ik mijn buurvrouw tegen kwam dus ik was er binnen een paar minuten als ik op de fiets moest had het wat langer geduurd natuurlijk. En rond 07:00 was het best wel donker ja.
woensdag 26 september 2018 om 10:16
woensdag 26 september 2018 om 10:16
Ja ik zie hem straks weer en dan zeg ik wat nou de bedoeling is met die deur. Ik ben van mening dat de deur op slot moet, want als er wordt ingebroken kunnen ze er echt super makkelijk bij. Maar hij is de baas en als hij zegt dat dat niet hoeft dan doe ik dat ook niet meer en is het ook niet meer mijn probleem als er iets gebeurt.