Werk & Studie alle pijlers

Wie heeft gelijk?

26-09-2018 09:49 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar ik moet de op verwijderen ivm herkenbaarheid.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-09-2018 19:01
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
95.99% gewijzigd
fotoroid schreef:
26-09-2018 10:15
Om 7u is het inderdaad nog gewoon donker, weet niet in welke tijdzone iedereen leeft :)
Inderdaad stikdonker. Hier, tenminste. Ik wilde dat het al licht was, zeg :'(
JonathanStrange schreef:
26-09-2018 10:20
Inderdaad stikdonker. Hier, tenminste. Ik wilde dat het al licht was, zeg :'(
Bah echt.. Ik haat het om in het donker wakker te worden!
havermoutpapje schreef:
26-09-2018 10:16
Ja ik zie hem straks weer en dan zeg ik wat nou de bedoeling is met die deur. Ik ben van mening dat de deur op slot moet, want als er wordt ingebroken kunnen ze er echt super makkelijk bij. Maar hij is de baas en als hij zegt dat dat niet hoeft dan doe ik dat ook niet meer en is het ook niet meer mijn probleem als er iets gebeurt.
Hij heeft toch gewoon zelf een sleutel? Stel je niet zo afhankelijk op en zeg "hey baas, het lijkt me een goed idee als je voortaan zelf je sleutel meeneemt."
Maar, TO, ik zou inderdaad het probleem over de deur aankaarten. Dat dit gebeurd is, is wel een mooie aanleiding ervoor.
havermoutpapje schreef:
26-09-2018 10:16
Ja ik zie hem straks weer en dan zeg ik wat nou de bedoeling is met die deur. Ik ben van mening dat de deur op slot moet, want als er wordt ingebroken kunnen ze er echt super makkelijk bij. Maar hij is de baas en als hij zegt dat dat niet hoeft dan doe ik dat ook niet meer en is het ook niet meer mijn probleem als er iets gebeurt.

Joh, hij was zijn sleutel vergeten, misschien wilde hij bij de winkel blijven zodat hij wel kon openen (en aan eventuele klanten kon uitleggen dat het afrekenen nog even niet kon) en dit vond hij de snelste oplossing. Je maakt van een mug een olifant.
himalaya schreef:
26-09-2018 10:15
Ik twijfel tussen :sarcastic: en @(
Mensen laten zich vaak mee trekken in het conflict van wie heeft gelijk terwijl het hier over iets heel anders gaat. Deze collega houdt zich niet aan bepaalde procedures die gelden voor het omgaan met geld en veiligheid in de winkel. Ipv dat wel te gaat doen gebruikt hij manipulatie en overredingskracht om te zorgen dat een ander het ook niet doen.

Er wordt veel gejat in winkels en wat is er nog mooier dan jatten en zorgen dat een ander de schuld krijgt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pavlovski schreef:
26-09-2018 09:59
Om 7u nog donker?

Waarom ben jij de enige met een sleutel? Zijn er geen reservesleutels/lopers of weet ik wat? Ik vind het raar. Ik snap het wel, dat jij wordt gebeld als jij de enige bent met een sleutel.
Ja, de zon komt rond half 8 op.
Trotter schreef:
26-09-2018 10:10
Dan had hij dus gewoon zijn eigen sleutel kunnen halen. Lekker makkelijk om jou met zijn probleem op te zadelen.
+100, zijn eigen verantwoordelijkheid om alle sleutels mee te nemen.
Ik was om 7.10 buiten om een rondje met de hond te lopen en ik vond het niet donker, wel schemerig, maar niet donker. Misschien is het in die 10 minuten snel gegaan met het licht.
Pavlovski schreef:
26-09-2018 10:45
Ik was om 7.10 buiten om een rondje met de hond te lopen en ik vond het niet donker, wel schemerig, maar niet donker. Misschien is het in die 10 minuten snel gegaan met het licht.
Dat klopt. Om zeven uur begon de civiele schemering vanochtend. Dus om tien over zeven is die al even gevorderd. Afhankelijk van hoe stedelijk of hoe 'ruim' je woont, heb je het dan lichter of donkerder (bijv: ik woon in een dorp met veel bomen en behoorlijk hoge huizen, het is in ons dorp echt niet schemerig, maar gewoon donker om 7.10 uur). Om 7.33 uur kwam de zon over de horizon, zonsopgang dus. Licht is het dan echt nog steeds niet, wel niet-meer-donker :) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven